Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 173 van 252 EersteEerste ... 73123163171172173174175183223 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.721 t/m 1.730 van 2514
    Senior Member

Standaard

Jongens, een update van mijn lade. Het zat me toch niet lekker dat de kabels niet op de juiste lengte waren. Daarom de kabel naar de tubescreamer nu naar de compressor (daar is ie precies lang genoeg voor) en 1 van mn audiokabels (wah->rack) in stukken geknipt, zodat de tubescreamer precies past. De Tubescreamer staat nu ook helemaal rechts, want daar tussenin komt een phaser (eigenlijk komt daar de compressor, en de phaser komt helemaal links. Maar wss haal ik toch een MXR Phase 90, zelfde grootte als de compressor).

O ja, natuurlijk ook het klittenband gehaald en bevestigd, en ook weer een hele lading kabelleiders (van die plakvoetjes zegmaar. Volgens de Praxis heten ze kabelleiders of zoiets dergelijks).
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 29 januari 2010 om 19:34

Laatst gewijzigd door Ronald.ZaZ; 30 januari 2010 om 01:41

Senior Member

Standaard

Sinds gisteren:

De GX700 gaat naar een vriend van me, die hangt er alleen in als versiering op het moment. De 8008 wordt ooit nog vervangen door een buizenbak, maar eerst m'n gitaarpotje maar weer eens aanvullen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ukeloeder Bekijk bericht
    Tijd om je onderschrift bij te werken. Gefeliciteerd. Eindelijk een ECHTE gitaar.

Senior Member

Standaard

Lekker compact nog! En wat een kleuren :P.
    Nog bijzonderheden aan de achterkant? Of plannen daarvoor?

Senior Member

Standaard

Ik heb maar geen foto van de achterkant genomen :P . Ik moet nog een zooi patchkabeltjes gaan maken, want alles zit nu aangesloten met kabels van 3 tot 6 meter. Grote kans dat er ook nog backrails in komen, en daar dan een net patchpanel in. Dat gaat een stuk sneller met op- en afbouwen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ukeloeder Bekijk bericht
    Tijd om je onderschrift bij te werken. Gefeliciteerd. Eindelijk een ECHTE gitaar.

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heynis Bekijk bericht
    De 8008 wordt ooit nog vervangen door een buizenbak
    8008 is hele goeie ! heb ik vaak als reserve mee.. lus kanaal 1 en 2 met elkaar door.. niet normaal wat voor vermogen je dan uitspugt.. moraal van het verhaal.. niet verkopen maar als reserve meeslepen met gigs..
    Used to use a "lukather size" rack ..
    Now downsized to a line6 x3 live & Koch.. ..
    G.A.S. for a Haar strat model.... mail me..
    To Rack or Not to Rack.. that's the question..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk bericht
    8008 is hele goeie ! heb ik vaak als reserve mee.. lus kanaal 1 en 2 met elkaar door.. niet normaal wat voor vermogen je dan uitspugt.. moraal van het verhaal.. niet verkopen maar als reserve meeslepen met gigs..
    Hmm, ik vond de 8008 helemaal niet zo lekker klinken in band situatie. Maar voor het geld is het een fantastisch ding en super voor een oefen-stereo-setup. Ik zou hem ook zeker niet verkopen, ding klinkt heel neutraal en voor alles te gebruiken.

Verder leuke set hoor; mooi ook om te zien dat er racks gebouwd worden voor een kleiner budget
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Voor een leuke w/d/w setup kan die 8008 ook best leuk zijn. Alhoewel je voor dezelfde prijs ook een leuke PA amp kan kopen daarvoor.
    Aangeboden: (brakke) Boss ME-6 incl. adapter (ruilen tegen iets leuks...)

Gezocht: Pedalenspul :-)

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heynis Bekijk bericht
    De 8008 wordt ooit nog vervangen door een buizenbak, maar eerst m'n gitaarpotje maar weer eens aanvullen.
    dat zou ik niet doen; ik heb dezelfde set een tijdje gehad (sansamp, gmajor en 800 en dat klinkt goed (geen top of the bill, maar heel lekker) en ik heb de sansamp ook met de 20/20 van mesa geprobeerd, en dat klinkt echt nergens naar... vind ik...
    dus ik zou het eerst ff proberen voordat ik de 8008 verkocht en een buizenbak eraan hang.
    die sansamp klinkt nou eenmaal beter met een transistorversterker en het liefst rechtdoor versterkt (wat die 8008 aardig doet)

grtz, en i.i.g. veel plezier met dit lekker compacte setje!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk bericht
    Hoe lus je die door ??

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten