Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 23 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 224

Discussie: Ibanez Wh10v2

Picker

Van een John Frusciante-forum:

Refer to the attached sketch. Solder the 2 original leads from the spdt switch to one pole of the new 3pdt switch. De-solder appropriate lead as shown from input and output resistors. Solder new leads to free end of resistors and to two holes the resistor ends used to occupy. Complete wiring as shown. Test the unit before stuffing everything back into the housing. Remove all the foam pads to maximize stroke. I notice a slight reduction in stroke but not enough to miss. I may grind out the pad that hits the switch to get even more stroke out of it.

Lijkt me niet al te moeilijk.
    Shut Up 'N Play Yer Guitar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman
    Erg goede gitarist inderdaad, als het goed is heb ik die gitarist nog wel ergens liggen..ik zal vanavond wel even zoeken.

Senior Member

Standaard

Origineel vs reissue: http://www.youtube.com/watch?v=nh5fl...eature=related

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar deze wah omdat ik nog steeds niet kan wennen aan het harde en overdreven wah geluid van m'n modded Cry Baby (red fasel, true bypass, mid- vocal en gain mods)

Senior Member

Standaard

die nieuwe heeft lijkt wat meer laag te hebben dan de oude. Of verbeeld ik me dit nu?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Origineel vs reissue: http://www.youtube.com/watch?v=nh5fl...eature=related

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar deze wah omdat ik nog steeds niet kan wennen aan het harde en overdreven wah geluid van m'n modded Cry Baby (red fasel, true bypass, mid- vocal en gain mods)
    Als je houdt van een wah met heel weinig quack en gigantische sweep en verdomd lekker klinkt met oversturing..

Ik denk dat ik hem, al ik geld over heb, wel een keertje die reissue ga kopen. Eerst mijn WF-10 gebruiken tot tie erbij neervalt

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowan Bekijk bericht
    Haha, jazeker! Wacht, ben jij Mitch met mijn... ik bedoel jouw jazzmaster?

EDIT: ja dat zijn Gotoh locking tuners
    OFF topic:
    kluson of Gotoh, ik neem ze morgen iig. over.

Standaard

OK, op zich heb ik de switch nu best lekker gekregen. Na een hoop gefaalde tape/karton/plastic knutseltjes later heb ik gewoon weer het zwarte rubber gepakt, en die helemaal naar voren geplaatst, ongeveer 2 á 3mm van de rand vandaan van het pedaal. Even het voetstuk erop aandrukken en hij zit vast, switched best ok nu

Hij is trouwens echt de motherfucking shit, maar true bypass is een must. Mn strat klinkt als een lekke driewieler ondergescheten door zwijnen dankzij die tonesuck.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Jeugdsentiment! Heb er 3 versleten destijds (kreeg steeds een nieuwe van de winkel als-ie stukging), en zo klonken ze inderdaad. De reissue kan best grappig zijn als je zo'n soundje zoekt. Maar 250+ voor een ouwe neerleggen terwijl je daarvoor ook een RMC kan kopen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema Bekijk bericht
    Jeugdsentiment! Maar 250+ voor een ouwe neerleggen terwijl je daarvoor ook een RMC kan kopen?

Senior Member

Standaard

Dat zijn lekkere momentjes he? Mijn originele script logo dynacomp had ik ook voor bijna niks. Tot je de winkel uit bent blijf je dan bang dat iemand zegt "wacht eens even!"

Senior Member

Standaard

Vandaag de v1 en v2 van H.Huisjes gehoord en het is inderdaad een erg lekkere wah! Alleen de tonesuck in bypass...

Minpunten:
    * Tonesuck
    * Slecht voelbare 'klik' bij aanzetten

Toch maar eens eentje aanschaffen en true bypass maken.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten