Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.732

    Music

    Hm, dat klinkt als een gig-gone-bad?
    Joh, hopelijk een geluk bij een ongeluk. Het was bij onze kerstgig ook wel duidelijk dat dansbare nummers toch wel erg goed ontvangen worden en dat hoeft écht niet suf te klinken, dat mag best ruig. Les Paul in drop D, overdrive aan en dan is Waterloo ineens een supervet nummer
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    1.441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Hm, dat klinkt als een gig-gone-bad?
    Joh, hopelijk een geluk bij een ongeluk. Het was bij onze kerstgig ook wel duidelijk dat dansbare nummers toch wel erg goed ontvangen worden en dat hoeft écht niet suf te klinken, dat mag best ruig. Les Paul in drop D, overdrive aan en dan is Waterloo ineens een supervet nummer
    Onze ogen zijn bruut geopend. Hoorden het al wel vaker hoor, zo van: volgende keer wel iets bekendere nummers he..... Maar nu konden we vroegtijdig inpakken en wegwezen
    Maar ja er is zat te spelen hoor. Gaan nu het e.e.a. erbij doen van Rod Stewart, The Who, Beatles en Stones. Lekkere respons van een publiek zijn we ook best gevoelig voor. Gaan van "please yourself first" naar "please the public first". Hoop dat dat beter gaat werken, en dat we wel gemotiveerd blijven, ondanks iets mindere muzikale bevrediging wellicht.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Mooi ding, staat ook leuk bij je cab. Jammer trouwens dat je die VM top een paar maandjes geleden niet te koop had staan, dan had ik em zo gekocht.

  4. #14
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.732

    Music

    Auw
    Maak er gewoon wat van! Geen idee hoe het met creativiteit zit in jullie band, maar als je een beetje gaat freewheelen kun je van bekende nummers (die voor jezelf wat inder spannend zijn) wel degelijk iets heel tofs maken. Als je bepaalde licks of hooks maar behoudt, zodat het herkenbaar blijft dan kun je je best wat vrijheden permitteren hoor. Wij hebben nu zelfs ouwe disco klassiekers als Waterloo, I Feel Love en uit de '80's zelfs een ultra poppy Stock Aitken and Waterman productie omgetoverd tot lekkere rocker. Het kan echt en ze dansen nog steeds.
    Maar goed, voorlopig alvast veel plezier met je Vox!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    1.441

    Standaard

    Mitch, volgens de verkoper kun je middels een AB kastje schakelen tussen de beide kanalen. Uhhhmm..........mij lukt dat niet hoor! Dit is normaal?
    Was een leuke optie geweest voor rhythm en solovolumes in te kunnen stellen. Maar goed, ik werk gewoon met pedalen, en de amp zal wel genoeg headroom hebben, schat ik zo

  6. #16
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.732

    Music

    Er is een klein schakelaartje die de kanalen doorlust. Staat die misschien aan? Dan kun je niet schakelen, want dan staan beide kanalen intern doorgelust en krijg je dus bij beide kanalen hetzelfde geluid. Wel het lekkerste geluid in mijn mening, bij een CCH
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    1.441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Er is een klein schakelaartje die de kanalen doorlust. Staat die misschien aan? Dan kun je niet schakelen, want dan staan beide kanalen intern doorgelust en krijg je dus bij beide kanalen hetzelfde geluid. Wel het lekkerste geluid in mijn mening, bij een CCH
    Nee dat is het niet, het werkt wel maar er is een harde brom hoorbaar bij een van beide kanalen, op deze manier aangesloten. Groundloop? Kabels zijn okay. AB kastje ook volgens mij.....

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Als je je snoer in de ander input doet werkt het wel?

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    1.441

    Standaard

    Beetje dom.......was toch een verrot snoertje. Met 2 goeie George L's werkt het als een tiet.
    Maar, ik moet het Mitch nageven, beide kanalen gelinked klinkt veel lekkerder.

  10. #20
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.732

    Music

    Ja, da's echt de kracht van de CC lijn hoor, wat mij betreft. De Heritage vind ik apart lekkerder klinken, de CC gelinked. Veel plezier, ik ga nu eens even kijken hoe het met mijn AC30 is
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top