Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 94

Standaard Weer nieuwe buizenamp! Solton AA Craft

Iets van 50/60 watt, 4x pl84 en 3x ecc83. Twee kanalen, clean en crunch, geen voetpedaal, maar dat komt wel goed. Mechanische reverb en een chorus. Ik kan alleen niets vinden over de amp. Wel over het merk wat speakers, monitors en ander pa spul betreft. Dus als iemand meer weet...

VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Solton deed ook iets met zanginstallaties meen ik me te herinneren, Craaft/AA Craaft maakte gitaar- en basversterkers. In Grunn stond vroeger tijdenlang in een winkel een 1*12 combootje, ook geflightcased, blauw was ie meen ik. Die had een kanaal met een boostfunktie. Is het merk niet Duits?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Solton deed ook iets met zanginstallaties meen ik me te herinneren, Craaft/AA Craaft maakte gitaar- en basversterkers. In Grunn stond vroeger tijdenlang in een winkel een 1*12 combootje, ook geflightcased, blauw was ie meen ik. Die had een kanaal met een boostfunktie. Is het merk niet Duits?
    Volgens mij is het Duits ja. Wat moest dat toendertijd combootje kosten?

Thumbs up

Jij komt ook elke week met iets nieuws hè...

Klinkt 't ook een beetje?

Senior Member

Standaard

Pfoei. Het is ruim 25 jaar geleden, ik dacht rond de 900-100 gulden. Maar pin me dr niet op vast. Ik heb het namelijk niet gekocht, was toen al overgestapt naar buizentops en grote kasten. Ik vond het wel heel schattig en het klonk wel ok voor zover ik dat toen kon beoordelen...
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12 Bekijk bericht
    Jij komt ook elke week met iets nieuws hè...

Klinkt 't ook een beetje?
    bijna wel ja...

Ik weet niet of hij klinkt, moet hem nog ophalen, maar mn gevoel zegt me dat het wel gaat klinken, de eigenaar had namelijk ook nog wat mooie gitaren te koop staan dus heeft wel smaak denk ik.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Pfoei. Het is ruim 25 jaar geleden, ik dacht rond de 900-100 gulden. Maar pin me dr niet op vast. Ik heb het namelijk niet gekocht, was toen al overgestapt naar buizentops en grote kasten. Ik vond het wel heel schattig en het klonk wel ok voor zover ik dat toen kon beoordelen...
    Ok, bedankt. Ik zal mijn bevindingen posten zo gauw ik hem opgehaald heb. Nou maar hopen dat de channel switch een standaard pedaaltje accepteert. Ben wel benieuwd hoe de ingebouwde chorus klinkt

Senior Member
    Blog Entries
    4

Talking

Dat lijkt zomaar een leuk versterkertje, hmm vast erg goed in blues en rock. Als ik zo kijk zal er wel een fender achtig geluid uit komen.

Wat is dat voor'n spiekert dat dr in hangt?

Maareh wanneer ga jij eens aan de marshall??

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dat lijkt zomaar een leuk versterkertje, hmm vast erg goed in blues en rock. Als ik zo kijk zal er wel een fender achtig geluid uit komen.

Wat is dat voor'n spiekert dat dr in hangt?

Maareh wanneer ga jij eens aan de marshall??
    No offence, maar hoe zie je zoiets aan het uiterlijk?
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Tjah, das een gave die ik nu eenmaal bezit..... Zodoende.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten