Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 74 van 85 EersteEerste ... 2464727374757684 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 731 t/m 740 van 842

Discussie: Over de moderatie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo Bekijk bericht
    Ik weet zeker dat het mogelijk is om die twee topics samen te voegen, ik zal het zo even vragen aa een van de off topic mods als je je er zo aan stoort.
    Nou, ik stoor me gewoon aan het feit dat de mods hier duidelijk geen vaste richtlijnen hebben en selectief te werk gaan.

Meester

Standaard

Daar is dit topic voor he. En zoals je ziet wordt er dan naar je geluisterd.
    Als je iets niet duidelijk vindt mag je dat hier neerzetten of een pb sturen, wordt altijd op gereageerd en als blijkt dat er sprake is van oneerlijk gedrag wordt het aangepast, getuige het zelfbouw topic van deze week. Lijkt mij een prima manier toch? Of heb je liever een lijst met hele strikte regels?

GOLDMEMBER

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Zo ver was ik ook al, maar waarom wordt dat niet samengevoegd met het centrale RIP topic? Dat gebeurd namelijk zo vaak. Of is het gewoon of de mod het toevallig leuke muziek vond? Dat zou wel erg vreemd zijn namelijk.
    Ik kan me wel indenken dat zo nu en dan ff wordt gekeken hoe hard een onderwerp gaat. Bij Michael Jackson was toch ook vanwege een paar pagina's in korte tijd besloten 't ff apart te houden?

Als er een paar mensen doodgaan kan er dan in het grote rip-topic normaal doorgeluld worden zonder dat 't ondergesneeuwd wordt met hele ritsen over 1 artiest/persoon.

Je mag best beseffen dat we met dat soort mogelijkheden als mods vooral proberen de leesbaarheid van een onderwerp of subforum optimaal te houden. Er kan dan soms een uitzondering gemaakt worden.

Als je dit bord ziet:

Ga je toch ook niet volhouden dat verkeer van rechts per se voorrang heeft boven verkeer van links?
    Uitzonderingen bestaan...
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

Meester

Standaard

hahaha, wissel je nou net het bord?

GOLDMEMBER

Banned

Standaard

Ik vin dat ik tevaak geban wor!

Moderator

Music

Er is een tijd geleden gevraagd door meerdere leden om meer losse topics toe te staan. Uit mijn hoofd zelfs in dit topic maar het kan ook ergens anders zijn, het was al een tijdje terug in ieder geval. Luisteren we een keer naar de leden... is er altijd wel één die het anders ziet. Bad luck dude.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Er is een tijd geleden gevraagd door meerdere leden om meer losse topics toe te staan. Uit mijn hoofd zelfs in dit topic maar het kan ook ergens anders zijn, het was al een tijdje terug in ieder geval. Luisteren we een keer naar de leden... is er altijd wel één die het anders ziet. Bad luck dude.
    Nou, ik krijg spontaan medelijden.

Hou nou gewoon een keer 1 vast beleid aan, in plaats van het steeds te wijzigen, dan krijg je dit soort OERdomme vragen ook niet meer

Meester

Standaard

Is goed Tho! Doen we!

Zullen we nou weer gewoon serieuze zaken hier bespreken?

GOLDMEMBER

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo Bekijk bericht
    Is goed Tho! Doen we!

Zullen we nou weer gewoon serieuze zaken hier bespreken?
    Ik ben serieus.

Dus, even serieus: Waarom doen jullie dat niet? Een vast beleid? Dat werkt op andere fora ook zeer goed. Dan heb je een topic als dit ook niet nodig.

Junior Member

Standaard

Waarom heeft dooie Ramses een eigen topic terwijl er een centraal RIP topic is?
    Nou, ik stoor me gewoon aan het feit dat de mods hier duidelijk geen vaste richtlijnen hebben en selectief te werk gaan.
    Met alle respect, Tho, maar niet veel te doen vandaag ofzo? Het gaat hier eigenlijk over niets. Je haalt een absurd voorbeeld aan om dat plots even later te steken naar het beleid?

So what dat er een rip-topic is en dat daar al vaak dingen mee samengevoegd zijn? Hoeft het daarom altijd zo te zijn? Is dat een maatstaf voor een goed beleid?
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten