Oorspronkelijk geplaatst door
KoenB
Ho daniel! Wacht!
Je gaat die gaatjes opvullen met 2k lijm zeg je. Doet dat nou niet. Boor de gaatjes wat verder uit, en lijm er
deuveltjes in. Je moet niet gaten gaan vullen met enkel lijm, dat is niet bevorderlijk voor klank/sustain. Bovendien zal zo'n grote prop lijm nooit helemaal hard en stevig worden, en je nieuwe gaten zullen nergens op lijken.
Verder gaat het lekker met je project, maar ik denk dat je nog net even wat netter moet gaan schuren. Als ik de foto's bekijken heb ik zo mn twijfels bij de rondingen van de body. Ik denk dat je dat netter kunt, koop wat grof schuurpapier en ga er een middagje voor zitten. Tip: zorg dat er niet te veel licht is in de kamer, en pak een klein bureaulampje. Zet het lampje een stukje van de gitaar af en richt hem er dan op. Nu krijg je licht van de zijkant, hierdoor zijn de rondingen veel beter te zien door de schaduwen!
Edit: oja, misschien iets voor de kop: na de topkam is de overgang hals->kop vrij abrupt, 2 hele scherpe, vrijwel haakse hoeken. Misschien moet je hier wat vloeienders van maken, dat past stukken beter bij de body, die ook veel krulleriger en ronder is.
Favorieten/bladwijzers