1974 Gibson ES 355 td
![]()
1974 Gibson ES 355 td
![]()
Laatst gewijzigd door eazy G; 5 november 2009 om 02:06
Daar hoort eigenlijk een varitone op, dat maakt het af he? Repaint? Either way, top tien materiaal.
HALLELUJAH!!!
Die kleur heeft haar er niet minder aantrekkelijk op gemaakt (zachtjes uitgedrukt...). Wat een schoonheid. En welk een opwelling van GAS gaat me hierdoor, op zeer onverwachte, doch onbehoorlijk dwingende wijze, volledig het hoofd op hol brengen, voor (naar ik vrees) lange tijd. Je wordt bedankt, verdomme!!!
Enfin, met enige weerzin voel ik me gedwongen deze gitaar op te nemen in de hogere regionen van mijn top 10. Tegenover zoiets sta ik machteloos.
![]()
ja das een mooi ding thijs
Alleen een babyblauwe es 335? brrrr ijskoud
wauw, je vervanger is niet mis bud, ook weer lekker ..... apart, hele toffe gitaar, maar die headstock.....
![]()
![]()
at easy G: zie ik daar binding in f-gaten? geschilderd of echt?
en idd: dat lichtbllauw staat deze 335 geweldig sexy
Ik vind hem wel aardig (sowieso vind ik hollow's mooi), maar ik vind hem niet buitengewoon. Na Mario's prachtige woorden heb ik hem nog eens uitvoerig bekeken, maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat ik qua hollowbody's een andere smaak heb. Maar dat geeft verder niet, ik kan me goed voorstellen dat anderen hem wel helemaal geweldig vinden.
Ik zou hem waarschijnlijk mooier vinden als het een betere foto was.
Ibanez' gitaar is als Picasso, prachtig en erg bedacht maar volgens mij weinig gewaardeerd hier
Ik twijfel tussen die of die van orgasmocaster. Maar aangezien hij al een zwembad heeft gun ik het hem niet
...ok nu zie ik ook nog die bladmetalen strat....*GAS*
Favorieten/bladwijzers