Nee, nogmaals, de opmerking was niet zo erg, maar volkomen off-topic. Bovendien kreeg ik er een klacht over.
Het topic zelf wordt er alleen leesbaarder door, na het verwijderen.
Nee, nogmaals, de opmerking was niet zo erg, maar volkomen off-topic. Bovendien kreeg ik er een klacht over.
Het topic zelf wordt er alleen leesbaarder door, na het verwijderen.
www.aardappeleters.netOorspronkelijk geplaatst door Nielsje
www.sleepwalkers.nl
Te koop:
Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.
Ook met deze uitleg ben ik het met Kim Wilson eens. Overdreven.
Maar goed, het zij blijkbaar zo (net zoals het heel bijzonder is dat ik deze post moest aanpassen, omdat ie anders verwijderd zou worden).
Laatst gewijzigd door bat; 23 oktober 2009 om 17:16
Turn it up • Bring the noise
Alleen het woord "bijzonder" draagt in mijn ogen niet bij aan de discussie. Off topic opmerkingen moet ik verwijderen. Ik stuur je dan netjes een vriendelijke P/M en zet het hier even neer zodat je het kan aanpassen. Jeez he, tis ook nooit goed he.....
GOLDMEMBER
Ik vond bert z'n uitleg bijzonder, volgens mij was de strekking van mijn post wel duidelijk, maar goed als alles uitgespeld moet worden...
Enfin, laten we het er maar op gooien dat iedereen blijkbaar met de herfstdagen weer extra snel geprikkeld en op z'n teentjes getrapt is... (ik incluis)
Turn it up • Bring the noise
kri·tiek de; v -en 1 aanmerking op iems optreden of daden
(bron: vandale.nl)
Je kunt er blij om zijn of niet, dat Bass Blom vertrokken is vanwege het modbeleid is een feit. Dat DeiDragonas dat niet aanhaalde omdat hij zulke goede vriendjes met een aantal mods is, mag wel duidelijk zijn, maar 'kritiek op het modbeleid' kun je dat niet noemen. Zelfs al zou DD zelf met het modbeleid eens zijn en dus geen aanmerking willen maken, dan kan hij nog constateren aan aangeven dat Bass Blom vertrokken is etc. etc. De opmerking was alleen niet zo relevant kan ik me herinneren, maar als dat tegenwoordig een reden is om een bericht te verwijderen, hebben jullie nog een hoop werk te doen![]()
Overspannen, geprikkeld, achterlijk, bot, het zal allemaal wel. Ik heb in mijn ogen een uitermate neutrale post geplaatst als antwoord op DeDr's vraag.
Berts post dekt de lading misschien wel beter: de verwijderde bijdrage was volkomen off topic. De mededeling dat bass blom zou zijn weggegaan vanwege het beleid werd tussen haakjes geplaatst in een topic dat op dat moment ging over de zin en onzin achter topwrappen van de snaren op een Les Paul. Nou, als dat niet meer off topic is dan heb ik iets gemist. En off topic opmerkingen kunnen gemodereerd worden. Sommige mensen worden daar kriebelig van en moeten dan ergens anders hun gelijk gaan halen, anderen accepteren het gewoon. Het maakt ook niet uit hoe de reactie is, het is alleen een beetje jammer dat als er consequent gemodereerd wordt, het dan nog steeds niet goed is.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Nee, dat is het niet maar daar gaat dit topic niet over. Er gaan wel meer mensen weg omdat ze het niet kunnen vinden binnen deze community en of het dan aan een paar forumleden ligt of een paar moderators doet niet ter zake. Waar het mij hier om gaat, is dat het beleid de reden zou zijn. Hij heeft wel eens een grote mond gehad van deze of gene en misschien ook wel van ondergetekende. Maar dat had niets maar dan ook niets met beleid te maken.
Zoals het er stond kwam het er op neer dat wij beleid ervan maken om mensen weg te pesten. Dat omschreef ik eerder als kritiek op de moderatie, waar meerdere mensen een overspannen houding in zagen, maar op zijn minst kun je het stemmingmakerij noemen.
Everybody happy?![]()
Kijk, deze uitleg kan ik me dan wel in vinden. Offtopic reacties mogen idd worden verwijderd. Ik vind de moderatie meer dan prima, ik vond enkel de motivatie die jij gaf niet kloppen. Meer niet.
No hard feelings verder hoor, nogmaals, de manier van modereren vind ik goed.
Prettig weekend, Mitch!![]()
Hmm, volgens mij was het voor Bass Blom de druppel toen hij erachter kwam dat het niet (meer?) toegestaan is je oude posts te verwijderen. Dat hij zich al een tijdje in zijn pubergedrag beperkt voelde kwam in ieder geval niet door 'normale gebruikers'. Als dat niet onder 'modbeleid' valt, weet ik het ook niet meer. Natuurlijk zullen er wel geheime PM'etjes en mailtjes zijn en zal de zaak nog veel gecompliceerder zijn.
Stemmingmakerij was het inderdaad wel.
Om de veronderstelde 'feiten' te relativeren: de laatste post van blom dateert van april, de wijziging van mogelijkheid tot bewerken en verwijderen van posts van juli.
Als iemand hier niet meer post is en blijft dat een persoonlijke beslissing. En persoonlijke beslissingen van leden moet je lekker over kletsen in de kroeg, op msn of elders maar niet hier.
Favorieten/bladwijzers