voor een keer niet akkoord
een LP junior zou dus een slap aftreksel zijn van een standard, waarom? Het is gewoon een andere gitaar (die ik dadelijk verkies boven zo'n tigerstripe multibinding standard.
Ik dacht trouwens dat de verschillen tussen een standard en een studio enkel cosmetisch waren.
Ik heb een 93' studio en vind die van de Gibson's die ik heb getest toch echt de betere. (Vergeleken met door mij geteste Standards, trads, classics) Over Gibson Customs doe ik geen uitspraken want die heb ik nooit bespeeld. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat iedere studio beter is dan een standard, maar ja .... er worden dan ook erg veel gitaartjes uitgepoept bij Gibson...
Cosmetisch is het misschien wel een beetje een uitgeklede Standard maar meer bling bling maakt niet meteen een betere gitaar. Zo'n binding om de body of een parelmoer logootje.... lig ik niet wakker van.
Laatst gewijzigd door Braindead; 1 oktober 2009 om 17:09
" Great minds think alike"
It sounds good but it's about as loud as an annoying child.
I want "pissed off Grizzly bear"
Nu dit topic pas ontdekt, erg leuk dat allerlei mensen die claimen experts te zijn en (op grond van foto's) nep van echt te kunnen onderscheiden, er volledig zeker van waren dat de gitaar die later de echte bleek te zijn een nepper moest zijn omdat er allerlei dingen vreselijk verkeerd waren! Om je door te lachen. Bevestigt maar wat ik al lang dacht te weten: veel absolute onzin wordt met grote stelligheid als waar gepresenteerd.
uhm waar kennik zo'n neppert krijgen? lol
Favorieten/bladwijzers