Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 30 van 37 EersteEerste ... 202829303132 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 291 t/m 300 van 369

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Het blijft uitleggen zoals het je uit komt. Ik had toevallig vandaag een jazzgitarist op bezoek. Speelde de sterren van de hemel. Maar wist echt helemaal niets van gitaren.
    Verder is de test uitgevoerd door iemand die je helemaal niet kent. Als Tristan of Michael AE dezelfde test en hetzelfde oordeel geven, dan wordt het voor mij wat waard. Maar ja....sommige mensen geloven alles wat ze lezen....al dat ze uitkomt.....
    Het probleem is dat het mij helemaal niet goed uitkomt. Ik heb altijd al een echte Gibson willen hebben, dus dit soort testjes helpt me voor geen meter. Ik zou al mn gitaren kunnen verkopen en dan een echte Gibson er voor terug kunnen halen. Maar momenteel zie ik daar het voordeel niet van.

Als je mijn eerder geposte conclusie leest, zie dat ik veel minder radicaal ben dan jij me nu omschrijft:" Mijn conlusie is dat NIET ELKE Chinees een cheapass gitaartje is dat voor elke Gibson onderdoet. Over percentages laat ik me niet uit, dat kan ook niet na 2 (!) testjes door deze topic starter. Het zegt zeker niet alles, maar wel iets."
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Thumbs up

Zeg, anders wisselen jullie even wat telefoonnummers uit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Zeg, anders wisselen jullie even wat telefoonnummers uit.
    Hmmm, ben bang dat ik Orpheo 2 aant worden ben hier. Hoe onduidelijk ben ik nou? Zeg jij t is meneer Wilson

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Het blijft uitleggen zoals het je uit komt. Ik had toevallig vandaag een jazzgitarist op bezoek. Speelde de sterren van de hemel. Maar wist echt helemaal niets van gitaren.
    Verder is de test uitgevoerd door iemand die je helemaal niet kent. Als Tristan of Michael AE dezelfde test en hetzelfde oordeel geven, dan wordt het voor mij wat waard. Maar ja....sommige mensen geloven alles wat ze lezen....al dat ze uitkomt.....

uiteraard heb je gelijk dat deze test niet echt wetenschappelijk is. Maar naar forumnormen vind ik ze toch relevant.

TS heeft imo geen verborgen agenda. Is een ervaren gitarist en post soundsamples die in min of meer identieke omstandigheden zijn ingespeeld.

Het is ook helemaal geen drama dat die twee gitaren, ondanks hun prijsverschil, zo kort bij mekaar kunnen liggen qua looks en sound. Op één vlak liggen ze , zeker voor jou, mijlenver uitmekaar: ... idd that Mojo.
    Volstrekt niet te quantificeren natuurlijk, maar wel "iets" dat Gibson op een of andere manier heeft weten te creëren. En da's nu net een van de voornaamste redenen waarom een Gibson meer mag (moet) kosten.

Standaard

Laters manne!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Hmmm, ben bang dat ik Orpheo 2 aant worden ben hier. Hoe onduidelijk ben ik nou? Zeg jij t is meneer Wilson
    Ik denk dat jullie langs elkaar heen lullen. Jullie hebben allebei gelijk, en jullie bedoelen ook hetzelfde, alleen omschrijven jullie het verschillend.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Gibson moet hun prijs maar verlagen zodat we voor 1300 euro een Gibson les paul standard (of zelfs custom) kunnen kopen.

Is dit de oplossing? Dan zijn de prijzen gelijk met fender.
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=HXF63me9_08

Even pauze mannen.....enjoy

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=HXF63me9_08

Even pauze mannen.....enjoy
    vet ben 345
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Gibson moet hun prijs maar verlagen zodat we voor 1300 euro een Gibson les paul standard (of zelfs custom) kunnen kopen.
    Mijn Standard uit '96 was maar 1100,-...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten