Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 37 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 369
    Senior Member

Standaard

Nogmaals als je alle Dimavery’s & Stagg’s van deze wereld voorziet van goede pick-ups, dan zitten daar ook best goede gitaren tussen. Dat geld ook voor Chinezen die een gitaar bouwen met als doel een goede betaalbare plank te produceren. Daar schaar ik deze illegale copycat's dus niet onder.
    Maar goed als men met deze test aan wil tonen dat een Gibson te duur is dan heeft dat weinig zin. Dat zijn ze namelijk altijd als je alleen maar kijkt naar wat je ervoor krijgt. Je betaald gewoon extra voor de mythe die erom heen hangt.. vergelijk het met een Harley Davidson.
    Laatst gewijzigd door TIMBER; 30 september 2009 om 15:18
    Gitaren zijn geen hobby maar een way of life

Senior Member

Standaard

Ahum.. gaat weer goed met het forum..!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIMBER Bekijk bericht
    Nogmaals als je alle Dimavery’s & Stagg’s van deze wereld voorziet van goede pick-ups, dan zitten daar ook best goede gitaren tussen. Dat geld ook voor Chinezen die een gitaar bouwen met als doel een goede betaalbare plank te produceren. Daar schaar ik deze illegale copycat's dus niet onder.
    Maar goed als men met deze test aan wil tonen dat een Gibson te duur is dan heeft dat weinig zin. Dat zijn ze namelijk altijd als je alleen maar kijkt naar wat je ervoor krijgt. Je betaald gewoon extra voor de mythe die erom heen hangt.. vergelijk het met een Harley Davidson.
    Pickups van de testgitaren waren origineel, deze copycats blijken gewoon prima te zijn en of een Gibson te duur is? Voor mij wel
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    als je de uitspraken van horen zeggen en vooringenomenheid weglaat misschien toch niet. Ik heb verder ook geen test met clips voorbij zien komen hier. Dit van Benwave is dan toch wel het meest tastbare. Hij heeft er als het goed is nog een en ook daar was hij tevreden over. Hoeveel moet hij er dan hebben?

Ik heb zelf ook een paar chineesjes (gehad) weliswaar geen letterlijke kopieen, maar gewoon prima dingen..
    Laat maar lekker hangen, het gros is hier te veel ingenomen om nog van mening te veranderen. Je wordt hier met je neus op de feiten gedrukt en alsnog willen ze er niet op aan. Het is niet het echte, dus dan moet het wel slecht zijn.

Kijk, dat in de jaren 60 Fender en Gibson modellen superieur waren wil ik best geloven maar tegenwoordig is alles zo geautomatiseerd dat het heel moeilijk is om zo'n gitaar nog te verneuken. Met wat ellebogenvet kan je een replica al tot een hele mooie gitaar maken waar menig prima mee uit de voeten kan.
    Laatst gewijzigd door Nicks; 30 september 2009 om 15:30
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Pickups van de testgitaren waren origineel.
    Volgens de TS waren die van Epiphone..!?!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicks Bekijk bericht
    Laat maar lekker hangen,
    Als je niet inhoudelijk leest moet je niet reageren.

Standaard

Laat maar lekker hangen, het gros is hier te veel ingenomen om nog van mening te veranderen. Je wordt hier met je neus op de feiten gedrukt en alsnog willen ze er niet op aan. Het is niet het echte, dus dan moet het wel slecht zijn.

Kijk, dat in de jaren 60 Fender en Gibson modellen superieur waren wil ik best geloven maar tegenwoordig is alles zo geautomatiseerd dat het heel moeilijk is om zo'n gitaar nog te verneuken. Met wat ellebogenvet kan je een kopietje al tot een hele mooie gitaar maken waar menig prima mee uit de voeten kan.
    Misschien beter om de term replica te gebruiken?

Standaard

Volgens de TS waren die van Epiphone..!?!

.
    heb ik niet gelezen...de p90 waren kwamen er wel standaard bij. Tenminste heb ook niet gelezen dat hij die vervangen had. En epi elementen zijn nou ook niet echt een verbetering te noemen

Senior Member

Standaard

Volgens mij is dat helemaal niet de bedoeling van deze test. Het oogpunt is meer dat een budget-gitaar ook hartstikke goed kan klinken en niet altijd maar gelijk als brandhout kan worden afgestempeld door de Gibson-gestapo.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    ik zou wel een linkshandige versterker kopen

Standaard

Volgens mij is dat helemaal niet de bedoeling van deze test. Het oogpunt is meer dat een budget-gitaar ook hartstikke goed kan klinken en niet altijd maar gelijk als brandhout kan worden afgestempeld door de Gibson-gestapo.
    Volgens mij toont deze test ook aan dat tone gewoon uit de vingers komt

Standaard

tsja hoe klinkt een squier met nieuwe pups in vergelijking met een echte usa strat? zelfde verhaal denk ik
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten