Hmmm ik post niet zo vaak maar hier wil en kan ik wel op reageren.
Een gitaarleerling van me heeft onlangs een chinese les paul aangeschaft en deze hoor ik dus elke week.
En tussen zijn chinees en mijn amerikaan zaten wel degelijk duidelijke verschillen. Zowel in geluid (erg) alswel in de constructie (vervelend erg).
De hals van het gele gevaar heeft een duidelijk zichtbare "bult" op de hals die een mooie actie onmogelijk maakt (het valt met goed fatsoen niet eens te vlakken dan heeft 'ie nog maar 18 frets), het probleem is alleen dat je een gitaar van 250 euro niet even snel terugstuurt naar China met de mededeling: "Deze deugt niet doe me ff een andere." en het in NL "laten" doen als je dat zelf niet kunt is zo'n gitaar in geld niet waard.
Sommige winkels zitten gewoon niet eens te wachten om chinese nepperts af te stellen.
Het geluid van mijn leerling's les paul was ronduit.......kut.
Hij heeft er veel moeite en geld ingestopt net als die andere persoon hier op het forum en het geluid is serieus stukken beter geworden maar om te zeggen dat ze ALLEMAAL uit de doos lekker klinken/spelen is overdreven.
Ik zou het gewoon niet aandurven het risico dat je een misbaksel koopt is me te groot.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers