Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 32 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 312
    Senior Member

Standaard

Allemaal persoonlijke smaak. Nietwaar?
    Zoals-t-ie was vond ik het misschien wel de mooiste van de zes, en dan denk ik dus
    "waarom nou juist deze in de hens zetten, pak dan die goldtop ofzo" want ik vind goldtops lelijk.
    En dan waren er dezelfde commentaren van andere mensen gekomen
    Gewoon rustig doorgaan Mac, misschien vind ik het straks wel weer de mooiste... hmnja.
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member

Standaard

Die Goldtop gaat Mac lekker zo laten, verwacht ik (of door een pro opnieuw laten spuiten of zo). Dat ding klinkt zó ontieglijk goed dat het risico van het verkloten veel te groot is.

Ik weet nog niet wat ik van die Flamed Grill Gibson moet denken. Ik zou er zelf iig niet voor gekozen hebben...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

en ik mijn les paul iedere dag maar lieflijk poetsen en boenen als ik hem gebruikt heb

je hebt ballen om de fik erin te zetten in je gibson, is nou niet echt een goedkoop uitprobeergitaartje

Maar ben heel benieuwd hoe t uiteindelijke effect gaat worden, hell misschien vind ik t dalijk wel zo mooi dat ik t zelf ook ga doen.
    (met mijn 2linkerhanden zal da wel niet, maar er zijn vast mensen die me daarbij willen helpen :P )

Senior Member

Standaard

Tja als hij zo wordt als die 2e van rechts dan vind ik het toch echt zonde. Maar goed deze is iets meer geblakerd dus wacht het eindresultaat even af.
    Gitaren zijn geen hobby maar een way of life

Senior Member

Standaard

ik hou van dit soort projecten. Volg je hart en gaan met die vlammen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

Ik heb ooit mijn cheapo Richwood strat gestript met een hetelucht verfstripper. Daarbij verbrandde het hout hier en daar, ik balen

Wat de topic starter met zijn gitaren wil doen moet hij weten. Maar het lijkt me wel een geval van "Don't try this at home"

Senior Member

Standaard

Is eigenlijk wel een ideetje voor barno. Guttlin Burger King. Zo van de vlam, dus lekkerder!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

Way to go Mac, gewoon de fik dr in. Als ie ergens te donker word kan je er altijd weer een schuurpapiertje overheen halen.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Party

Ik zie dat niet iedereen even gecharmeerd is van mijn persoonlijke voorkeur.
    Oorspronkelijk is dit een zwarte studio geweest met ebben toets voordat iemand hem van z'n kleur ontdeed. Ik heb geen idee wat die persoon bezielde, misschien was hij zwaar beschadigd ? Dus wat maakt het uit dat ik hem nu probeer te "verfraaien"?

Die andere heeft ook verschillende reakties teweeg gebracht en via pm heb ik er zelfs biedingen op gehad. Smaken verschillen.

Zoals Kim Wilson al aangaf, die goldtop is zo ontzettend goed dat er geen haar op m'n hoofd eraan denkt die te verkloten. De studio die ik nu aan het veranderen ben was zo erg verkloot dat het nooit veel slechter kan worden. Er zaten humbuckers in die ik tamelijk kut vond klinken, het waren ook niet de orgiginele. Op de achterkant van de buckers was het Gibson logo gestanst. Ik weet niet welke dit zijn maar ze komen er niet terug in. In de brug komt een sd pearley gate en in de neckpositie een dimarzio super dist, dat word afwachten of dit een beetje gaat klinken. Zo niet dan haal ik een setje humbucker sized P90.

Deze week veel overwerk dus het weekend maar weer reserveren voor brandwerkzaamheden.

Mocht het resultaat niet mooi zijn dan spuit ik hem gewoon zwart.

Bedankt voor julie positieve input!

Standaard

Volgende keer willen we ook foto's van die brandende gitaar zien natuurlijk! Ik vind het idee mooi maar zou persoonlijk de zwarte rand wat dikker maken zodat je een wat kleiner hout oppervlak te zien krijgt. Maar ja, is ook weer smaak. Verder weet ik van je vorige brandproject dat je wel een beetje weet waar je mee bezig bent dus heb wel vertrouwen in een goede afloop.
    " Great minds think alike"

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten