Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 29 van 48 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 281 t/m 290 van 480

Discussie: Les Paul

Senior Member

Standaard

ziet er echt netjes uit! al snap ik de inlay op de 1e fret nooit, dan zouden er logischerwijs ook inlays moeten zitten op 11 en 13 ....
    Toooooooooooooooone!!!

Standaard

Niet alles hoeft functie te hebben, een sunburst klinkt ook niet anders dan een honeyburst

Senior Member

Standaard

Ondertussen nog snel een afdekkapje voor de truss rod gemaakt. Zo meteen dat eens beitsen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Standaard

Goed idee om het van hout te maken , geeft toch meer een unieker en meer elite gevoel dan zon plastic ding, dan zittenmensen toch alleen maar te zeuren dat ie niet een van een gibson is...zucht

Senior Member

Standaard

De tattoeage die ik bedoel leek hier een beetje op.

Al slaag ik er niet in om er iets mooi van te maken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Standaard

ik heb er ook een tijdje naar zitten zoeken maar kan zo snel via internet niets vinden, misschien de dvd kopen of huren in de bieb als ze die hebben, anders koop m trace het plaatje en breng m de volgende dag terug

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiro Bekijk bericht
    Niet alles hoeft functie te hebben, een sunburst klinkt ook niet anders dan een honeyburst

Dat klopt, net als dat ik vind dat een slagplaat op een les paul geen functie heeft gezien de snaren zover van de top af zitten.

maargoed, bij een custom "hoort" een inlay op de 1e fret, al vind ik het persoonlijk niet mooi.
    Toooooooooooooooone!!!

Standaard

die slagplaat ligt aan de speler, soms als ik helemaal los ga dan zou ik ook over de top heen gaan als er geen slagplaat op zit, maar meestal inderdaad niet.

Ik zou m op mijn gitaar ook het liefste afhalen maar die gaatjes van de schroeven vind ik dan weer te lelijk om dat te doen.

Senior Member

Standaard

slagplaat weghalen bij LP: mss doen mensen dat om zo het gevoel te hebben dat ze hun gitaar zelf hebben gecustomized... Ik persoonlijk vind het functioneel en mooi. zet ook mooi de belangrijkste hand in het zonnetje
    En niet functioneel, tja, trod cover is dat ook niet, logo ook niet enz...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiro Bekijk bericht
    die slagplaat ligt aan de speler, soms als ik helemaal los ga dan zou ik ook over de top heen gaan als er geen slagplaat op zit, maar meestal inderdaad niet.

Ik zou m op mijn gitaar ook het liefste afhalen maar die gaatjes van de schroeven vind ik dan weer te lelijk om dat te doen.
    Bij een gibson les paul standard krijg je je slagplaat er los bij, dan heb je "nog" geen gaatje in je gitaar

ben er persoonlijk erg blij mee dat dit zo is bij mijn gibson
    Toooooooooooooooone!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten