Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 115

Standaard belazerd door musicXL recordingshop?????

frenky43
    Hallo,

Wie van jullie heeft er slechte ervaringen met MusicXL Recording shop??
    Heb nl een Tascam recorder SS-R1 besteld en na betaling zou hij na 3 dagen verzendklaar zijn.
    We zijn nu inmiddels 10 dagen verder, ben al dagen aan het bellen maar niemand die de telefoon opneemt.
    Zelfde geldt voor mailtjes die niet worden beantwoord.
    Als dat gebeurt heb ik het gevoel dat ik in de maling word genomen, en daar hou ik niet van.
    heb inmiddels al Tros Opgelicht benaderd en Das Je Goed Recht.
    Als er nog meer mensen zijn die slechte ervaringen hebben, laat het me dan even weten.
    Dan kan ik dat ook even doorgeven.

Gr Frenky

Senior Member

Standaard

Bel Pieter Storms ook nog even én Peter Errrrrrrrrrrrrr de Vries

Maar even aux serieux. Heb je een link. ik kan ze niet vinden via Goegel.

Dit kon ik dan weer wél vinden.

Ah..recording-shop.nl

Raar.
    Kijk eens op sidn.nl Houder van de site is ene ***** aan de ploegstraat in Breda. via Telefoonboek.nl kom je dan uit bij een Fysiotherapeut?
    Laatst gewijzigd door hole; 13 augustus 2009 om 13:52

Banned

Standaard

Misschien vakantie ,ik heb ook wel eens wat besteld ,
    voor de kerstdagen ,en die kreeg ik op 7 of 8 januari binnen
    Heb wel geleerd als er iets is wat ik wil en meer is dan 100 euro
    ik m in de winkel in de buurt haalt ,want 4a500 euro is een hoop geld
    Heb je m volgende week vrijdag niet binnen ,dan moet je je zorgen maken.
    Maar zorg wel dat t de laatste x is in die internetshop,,de groeten

Standaard

Als je de ploegstraat neemt, kom je ook nergens.
    Ik weet dat je dan uitkomt bij een fysiotherapeut,maar die weet nergens vanaf.
    Ik heb ook al informatie gehaald bij de kvk, en via hun kwam ik weer bij ene naam verwijderd, er zijn grenzen Heb ook haar al geprobeerd te bellen,maar zoals normaal bij hun.
    NIEMAND THUIS.
    Dus ik wacht het nog heel even af, anders ga ik zelf stappen ondernemen.

Gr Frenky

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Bel Pieter Storms ook nog even én Peter Errrrrrrrrrrrrr de Vries

Maar even aux serieux. Heb je een link. ik kan ze niet vinden via Goegel.

Dit kon ik dan weer wél vinden.

Ah..recording-shop.nl

Raar.
    Kijk eens op sidn.nl Houder van de site is ene **** aan de ploegstraat in Breda. via Telefoonboek.nl kom je dan uit bij een Fysiotherapeut?
    lees effe m'n eerdere posts in dit topic.

MusicXL blijven bellen. Aan het einde van de middag lukte het me uiteindelijk om iemand aan de telefoon te krijgen.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    lees effe m'n eerdere posts in dit topic.

MusicXL blijven bellen. Aan het einde van de middag lukte het me uiteindelijk om iemand aan de telefoon te krijgen.
    Kan wel blijven bellen,maar er is niemand die de telefoon opneemt.
    Ben het al 3 dagen achter elkaar aan het doen, van s morgens tot s avonds
    Telefoon maakt overuren.

Senior Member

Standaard

Het lijkt me sterk dat die fysio er niets van afweet hoor.

Trouwens, waarom is die naam weggehaald (in mijn post). Dat is informatie die je met 1 klik tevoorschijn kunt toveren (en dus publiekelijk toegangkelijk).

Meester

Standaard

Trouwens, waarom is die naam weggehaald (in mijn post). Dat is informatie die je met 1 klik tevoorschijn kunt toveren (en dus publiekelijk toegangkelijk).
    Omdat als je de naam van deze persoon zou googlen op dit forum uitkomt. Wat mij betreft niet zo heel erg, maar mensen kunnen er nogal vervelend op reageren. Er is in het verleden een topic in off topic geweest waar dit vervelende gevolgen had, mede hierom is off topic niet toegankelijk meer voor niet leden. Ik weet dat het vrij makkelijk te vinden is, en als je echt geinteresseerd bent kom je daar heel snel, maar ik wil problemen voorkomen.

Daarnaast heeft het een persoonlijke reden. Ik vind het heel vervelend dat er meerdere mensen de dupe zijn geworden van slechte service en misschien oplichterij, maar het is niet aan Gitaarnet om deze mensen persoonlijk te beschuldigen van oplichting. Daar hebben we een openbaar aanklager voor en een rechterlijke macht die daar uitspraak over doet. Ik vind wel dat je in dit topic je ergernis moet kunnen blijven uiten over het bedrijf. Ik hoop dat je dit begrijpt. Verdere communicatie over namen van personen graag via PM.

GOLDMEMBER

Standaard

Zoals je hebt kunnen lezen, is de naam en adres die ik erin gezet had ook verdwenen.
    Dat van die fysio kan misschien wel kloppen, want bij de kvk hadden ze een heel ander adres in Rijsbergen ipv Breda.
    Vind het wel heel vreemd dat ik geen contact met die mensen kan krijgen,heb nu echt de hele dag door gebeld maar niemand thuis.
    Wil gewoon weten of die recorder misschien op dit moment niet leverbaar is of dat ze misschien op vakantie zijn, want dan vind ik het niet erg om te wachten.
    Maar nu weet ik niks en voel ik me genaaid, en als er iets is waar ik niet tegen kan is het dat wel.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frenky43 Bekijk bericht
    Zoals je hebt kunnen lezen, is de naam en adres die ik erin gezet had ook verdwenen.
    Dat van die fysio kan misschien wel kloppen, want bij de kvk hadden ze een heel ander adres in Rijsbergen ipv Breda.
    Vind het wel heel vreemd dat ik geen contact met die mensen kan krijgen,heb nu echt de hele dag door gebeld maar niemand thuis.
    Wil gewoon weten of die recorder misschien op dit moment niet leverbaar is of dat ze misschien op vakantie zijn, want dan vind ik het niet erg om te wachten.
    Maar nu weet ik niks en voel ik me genaaid, en als er iets is waar ik niet tegen kan is het dat wel.
    Heb vandaag eindelijk iemand aan de telefoon gehad, kwam net van vakantie???
    Had het aan z'n zaakwaarnemers overgelaten, zei al dat hij dat maar beter niet meer moest doen.
    Heb telefoonnummer gegeven en hij zou er vandaag achteraan gaan, en het me vandaag ook nog laten weten......
    Ben benieuwd......

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten