Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 126
    Senior Member

Standaard

Er komen idd veel mooie projecten voorbij.

Gisteren heb ik me bezig gehouden met het inleggen van het logo.

Ik denk dat ik de kop nog wel wat donkerder maak. Rondom het logo is het donkerder dan de rest. Dit is de ruimte die ik heb moeten opvullen. Ik heb epoxy aangemaakt met een heel klein beetje colorstain. Ik denk dat ik een laagje kleurlak ga aanbrengen. Een beetje blank kleuren met stain en dan alleen de kop daarmee doen.

Vandaag heb ik de binding schoongemaakt en een eerste laagje lak aangebracht.

Senior Member

Standaard

wow nice!! die inlay van logo

daar zit ik dan met mijn guttlin logo, toen ik het ontwierp had ik niet gedacht aan inlay met als gevolg dat het bijna niet te doen is (toch niet om met de hand uit te zagen.

Ik ga trouwens mijn logo mss veranderen, not done in principe maar zoals ik al es meldde, ontdekte ik onlangs op het wc dat ik hetzelfde lettertype heb als Guitarplayer. puur toeval, maar dat zit me niet lekker. Als ik verander zal ik wel rekening houden met inlaybaarheid.

Senior Member

Standaard

schitterend
    no life without music

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht

daar zit ik dan met mijn guttlin logo, toen ik het ontwierp had ik niet gedacht aan inlay met als gevolg dat het bijna niet te doen is (toch niet om met de hand uit te zagen.

Ik ga trouwens mijn logo mss veranderen, not done in principe maar zoals ik al es meldde, ontdekte ik onlangs op het wc dat ik hetzelfde lettertype heb als Guitarplayer. puur toeval, maar dat zit me niet lekker. Als ik verander zal ik wel rekening houden met inlaybaarheid.
    Misschien leuk ideetje om een logo-ontwerp contest te doen hier op Gitaarnet?

Als de screaming lil' man er maar in blijft.

Senior Member

Standaard

..... ontdekte ik onlangs op het wc dat ik hetzelfde lettertype heb als Guitarplayer.
    Leuke plek om zoiets te ontdekken

Misschien nog een idee voor een nieuw model Guttlin?

Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

Senior Member

Standaard

[Behoorlijk off topic]
    Zoiets ?

[/Behoorlijk off topic]

Geweldig logo niek, al vind ik ook dat het een ietsje groter mocht. Je mag hier best trots op zijn en het laten merken
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

heeft wel iets kakihara al is de inlaybaarheidsfactor ook niet goed met al die hoekjes. let's go back ontopic:

Niekb wanneer wordt ie opgeleverd? ik wil 'm helemaal af zien, snaren enz...

Senior Member

Standaard

Eind augustus moet ie af zijn. Aankomende week ga ik het lakken afmaken.
    Binnenkort dus te zien met snaars. Ik ben ook benieuwd wat dat doet en natuurlijk naar de klank.

Er komen zeker weten soundclips van.

Standaard

en oooooow wat is de eigenaar (ik zei de gek ) blij met deze gitaar.... geinig ook om hier het proces te volgen aangezien ik de bouwer niet elke dag spreek, maar hij is nog een erg fijn gitaartje aan het bouwen mensen De Tele :P moet je onderstaand plaatje toch eens zien, die horen toch bij elkaar? He Niek!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iBerno Bekijk bericht
    en oooooow wat is de eigenaar (ik zei de gek ) blij met deze gitaar.... geinig ook om hier het proces te volgen aangezien ik de bouwer niet elke dag spreek, maar hij is nog een erg fijn gitaartje aan het bouwen mensen De Tele :P moet je onderstaand plaatje toch eens zien, die horen toch bij elkaar? He Niek!

Het is een mooi setje idd. Je weet t, als die van jou af is ga ik daar weer mee verder. De grote vraag is natuurlijk hoe ie eruit komt te zien

Meteen maar even updaten dan. Er zitten inmiddels 4 lagen lak op dus dat gaat de goede kant op.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten