Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27
    Junior Member

Standaard

'k Heb al een drietal kleine tot middelgrote winkels bezocht, zonder succes.

Maar kijk, ik heb de knoop doorgehakt en een Hummingbird besteld op Thomann.de.
    Moest die mij helemaal niet aanstaan, dan zend ik 'em terug binnen de 30 dagen en krijg ik mijn geld terug

In ieder geval, bedankt voor de hulp.

Senior Member

Standaard

goede veilige keuze, ik heb ook wat research gedaan na aanleiding van deze post. Voor mij schoot de hummingbird er ook uit. (voor dat budget zeker)

Ik zit nooit zoveel op dit subforum, dus alvast erg veel speelplezier toegewenst!
    2 Fenders, 3 Gibson's,1 Ibanez prestige special edition,1x Taylor 310 1 Marshall DSL, en een Fender blues deluxe, en GAAAAAAAAAAAAAAAAN

Super Moderator

Standaard

Ok, dat is ook een strategie natuurlijk. Wel tzt laten weten hoe hij bevalt hè? En foto's natuurlijk!

Senior Member

Standaard

Als het gaat om akoestische steel gitaren, dan ben ik meer te spreken over Takamine, maar ja, dat zijn dan wel de wat duurdere.

Junior Member

Standaard

Shit, vanmorgen was de postbode hier al, maar ik sliep nog

Zeer te spreken over de verzending dus, want op de site stond 4 tot 8 dagen en op de 3e dag was het al binnen.
    Helaas moet ik nu tot morgen wachten ...

Junior Member

Standaard

Ziezo

Kleur is iets feller dan ik had verwacht maar ja, niet erg. Looks zijn niet het belangrijkste

Speelt ook wel nice eigenlijk, een goed vol geluid & I like it that way.

Senior Member

Standaard

Ik zou echt eens wat verder gaan shoppen. Piens Music bvb, alleen al omdat daar veel keuze staat: hoe meer je je horizon verbreedt, hoe beter je gericht kan aankopen.
    Probeer verschillende shops te bezoeken, koop niet hals over kop. Dat levert alleen teleurstellingen op als je niet precies je keuze gemaakt hebt over wat je wil.
    Dus niet haasten...
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

Super Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laser Bekijk bericht
    Ik zou echt eens wat verder gaan shoppen. Piens Music bvb, alleen al omdat daar veel keuze staat: hoe meer je je horizon verbreedt, hoe beter je gericht kan aankopen.
    Probeer verschillende shops te bezoeken, koop niet hals over kop. Dat levert alleen teleurstellingen op als je niet precies je keuze gemaakt hebt over wat je wil.
    Dus niet haasten...
    Ja, hij heeft hem net gekocht zegt-ie!

Super Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Ziezo

Kleur is iets feller dan ik had verwacht maar ja, niet erg. Looks zijn niet het belangrijkste

Speelt ook wel nice eigenlijk, een goed vol geluid & I like it that way.

Nu, gefeliciteerd! Nu eens uitgebreid gaan spelen of-ie inderdaad geen dingen heeft die je toch wat gaan hinderen na verloop van tijd, veel plezier!

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laser Bekijk bericht
    Dus niet haasten...
    Ik ben daar geweest en ze hadden geen enkel van de 5 modellen die ik wou. Het stond daar ook vol met Cool instrumenten, waarschijnlijk hun huismerk.

Minder Cool en meer échte merken graag

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten