Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 123

Discussie: Goede gitaarwinkels

Standaard

big one is wel een relaxte winkel maar niet echt betrouwbaar...ik heb ooit iets gekocht deal gemaakt en toen ik hem (fender versterker)kwam ophalen busje geregeld en alles was de versterker aan iemand anders verkocht.mn grootste teleurstelling ooit(met iets kopen dan)heel raar en heel onbetrouwbaar.er was goed overlegd en duidelijk afgesproken.dus daar lag het niet aan.heb daar wel mn gibson vandaan.leuke oude gitaar.dat ging gewoon goed.versterker ingeruild en gitaar mee genomen.maar big one is net echt consequent met alles.
    t kon slechter maar wees op je hoede.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    big one is wel een relaxte winkel maar niet echt betrouwbaar...ik heb ooit iets gekocht deal gemaakt en toen ik hem (fender versterker)kwam ophalen busje geregeld en alles was de versterker aan iemand anders verkocht.mn grootste teleurstelling ooit(met iets kopen dan)heel raar en heel onbetrouwbaar.er was goed overlegd en duidelijk afgesproken.dus daar lag het niet aan.heb daar wel mn gibson vandaan.leuke oude gitaar.dat ging gewoon goed.versterker ingeruild en gitaar mee genomen.maar big one is net echt consequent met alles.
    t kon slechter maar wees op je hoede.

Hmm, da's minder inderdaad. Zoiets ik twintig jaar terug bij Westerhaven gehad, kocht een Kitty Hawk Supreme tweedehands, zou helemaal nagekeken zijn, nieuwe buizen en getest volgens de verkoper. Kom ik het ding ophalen, nog even spelen, zat er een voorbuis in die zo microfonisch was dat je de versterker niet eens aan kon zetten zonder gesqueal. Was die kerel ook nog verbaasd dat ik geen vertrouwen meer in de kwestie had.

Maar eerlijk gezegd heb ik dit soort ervaringen met bijna alle muziekzaken waar ik placht te komen. De reden dat ik bijvoorbeeld zelf ben gaan afstellen en repareren/customizen was ook dat het bij de muziekzaken nooit goed gebeurde. Er mankeerde altijd wel wat aan en dan een hoop onnozel gedoe, bah.

't Is net als met garages, daar naaien ze je ook vaak waar je bij staat, gelukkig heb ik meer verstand van gitaren
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JiJeWoW Bekijk bericht
    hey,
    Ken er iemand hier een goede muziek/gitaar winkel in tilburg (en omgeving). Ik ben net verhuist en ik heb geen idee wat hier allemaal zit
    Hey JiJeWow, welkom in tilburg

In Oisterwijk zit van de Klundert. In Eindhoven zit Feedback
    In Boekel (iets verder weg, maar de moeite waard): Guitarking.

Ow..en www.thomann.de

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Hey JiJeWow, welkom in tilburg

In Oisterwijk zit van de Klundert. In Eindhoven zit Feedback
    In Boekel (iets verder weg, maar de moeite waard): Guitarking.

Ow..en www.thomann.de
    Thnx man tot nu toe altijd naar de radiobeurs geweest voor snaren etc.
    De Thomann kende ik al een tijdje maar Musicstore is toch wel mijn favoriet hoor

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JiJeWoW Bekijk bericht
    Thnx man tot nu toe altijd naar de radiobeurs geweest voor snaren etc.
    De Thomann kende ik al een tijdje maar Musicstore is toch wel mijn favoriet hoor
    Radiobeurs

Bij het Bart van Peltplein zit ook een muziekzaak, ben even de naam kwijt. Klein assortiment B en C merken, en iets duurder, maar wel goeie service en zo. Daar haal ik ook vaak snaren/plectra/kabels.

Senior Member

Standaard

Music-productiv vlak voorbij de duitse grens..
    als ik me niet vergis is dit de grootste muziek winkel van europa..

ze hebben ALLES!
    Gear:
    Fender 50's Telecaster, Fender Strat, London city telecaster, Lawsuit strat, les paul zelfbouw project,telecaster project, etc , Laney TFX-3, GT-8, Line-6 M9

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !!!!dennis!!!! Bekijk bericht
    Music-productiv vlak voorbij de duitse grens..
    als ik me niet vergis is dit de grootste muziek winkel van europa..

ze hebben ALLES!
    Dat zeggen thomann en Musicstore ook. Die duitse winkels denken allemaal dat ze de grootste muziekwinkel zijn

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Radiobeurs

Bij het Bart van Peltplein zit ook een muziekzaak, ben even de naam kwijt. Klein assortiment B en C merken, en iets duurder, maar wel goeie service en zo. Daar haal ik ook vaak snaren/plectra/kabels.
    Inderdaad, Radiobeurs Ga dan naar een echte muziekzaak.

Senior Member

Standaard

Hier ook al een aantal erg positieve ervaring met Rockpalace. 'k Heb er m'n Randall RM100KH gekocht (bijna 600 euro goedkoper dan bij de gekende Duitse online stores) en nu vandaag m'n HBE Frost Bite binnen gekregen. Mooie prijzen en snel geleverd, wat mij betreft dik in orde!
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Als ik in Groningen ben ga ik altijd naar Tonika, daar heb ik m'n Fender 1957 RI ook vandaan.
    En in Amsterdam Dirk Witte en Dijkmanmuziek, in tegenstelling tot Tonika zijn dit nauwe en kleine winkels maar ook hier net als bij Tonika geweldige service.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten