Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 60 van 85 EersteEerste ... 1050585960616270 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 591 t/m 600 van 842

Discussie: Over de moderatie

Standaard

Ik ben niet onder de indruk. Dit is geen democratie, en ik open en sluit naar eigen inzicht. Dat je dat niet bevalt is jammer, en ik sta best open voor suggesties (zie het Handsome-topic) maar als iedereen hier gaat zitten stemmen wat er wel en niet open moet is het eind zoek.
    Je kan toch niet met droge ogen beweren dat een topic over lijflucht veel bijdraagt aan Gitaarnet?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Je kan toch niet met droge ogen beweren dat een topic over lijflucht veel bijdraagt aan Gitaarnet?
    Als dat het nieuwe criterium wordt, kan er wel meer dicht in offtopic denk ik.

Standaard

Grappig, ik wou precies hetzelfde verhaal optikken als Broosje.. Bert, laat al die topics nou gewoon lekker open en als ze wegzakken zakken ze weg. Alles sluiten omdat het volgens jou kansloos is of in het chattopic thuis hoort, beetje maf hoor. Broosje heeft gewoon helemaal gelijk, lees die posts nog een paar keer en laat het tot je doordringen.

Och, en als je toch open staat voor suggesties: SLUIT AL DIE LANGLOPENDE TOPICS!! Gewoon hoppakee, weg ermee, het is mooi geweest.

Standaard

Misschien moeten we gewoon off-topic een keer schoonvegen, net als Bassie ooit heeft gedaan. Hup, alles in 1x foetsie, schone lei, het is niet dat er iets van onschatbare waarde in staat.

Banned

Standaard

Tis ff lullig om te horen mss, maar Broosje heeft voor de volle honderd procent gelijk. Of iets open blijft of dicht gaat hangt vaak WEL af van het humeur van aanwezige mods. Ook geef ik hem groot gelijk dat geen van beide topics dicht hadden gemoeten, want n onzin. Pas iets sluiten als er echt iets niet door de beugel kan is ruim voldoende lijkt me.

Maar goed, Gitaarnet is inderdaad geen democratie... Zie het maar als een vrijbrief om zelf ook eens flink te kutten, mods doen immers ook waar ze zin in hebben zo blijkt, dus de leden ook toch?

Ermee leren leven en je er verder niet zoveel aan storen is echter denk ik toch het beste advies.

R.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Misschien moeten we gewoon off-topic een keer schoonvegen, net als Bassie ooit heeft gedaan. Hup, alles in 1x foetsie, schone lei, het is niet dat er iets van onschatbare waarde in staat.
    Op zich wel een plan, dan heb je wellicht ook dat slome server probleem een flinke tijd opgelost?

Senior Member

Standaard

"Wie niks bewaart, is nooit wat kwijt" zeg ik als museoloog zijnde. Gewoon de spreekwoordelijke fik erin wat mij betreft.
    Heeft dat ook invloed op de posttellers trouwens? Dat lijkt me dan wel weer grappig, Kim Wilson die ineens een paar honderd posts overhoudt o.i.d.

Moderator

Standaard

Op zich zou ik 't in off-topic geen verkeerd gebruik vinden als alles ouder dan 1 maand of zo standaard wordt gewist.

Het is niet dat bewaren nu herhalen tegengaat
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    Tis ff lullig om te horen mss, maar Broosje heeft voor de volle honderd procent gelijk. Of iets open blijft of dicht gaat hangt vaak WEL af van het humeur van aanwezige mods. Ook geef ik hem groot gelijk dat geen van beide topics dicht hadden gemoeten, want n onzin. Pas iets sluiten als er echt iets niet door de beugel kan is ruim voldoende lijkt me.

Maar goed, Gitaarnet is inderdaad geen democratie... Zie het maar als een vrijbrief om zelf ook eens flink te kutten, mods doen immers ook waar ze zin in hebben zo blijkt, dus de leden ook toch?

Ermee leren leven en je er verder niet zoveel aan storen is echter denk ik toch het beste advies.

R.
    Het ligt iets genuanceerder, we proberen over het algemeen iets tegen slowchatten te doen en de topics die gesloten zijn ontaarden eigenlijk direct in slowchats en kunnen dus gewoon gesloten worden. Toegegeven, niet sluiten en ze gewoon laten zakken kan eigenlijk ook prima, maar sluiten is toch net iets efficienter.

En ja, er glipt wel eens wat door, en nee, niet iedere mod hanteert dezelfde criteria voor het sluiten van topics, maar dat betekent niet dat we "maar wat doen" en het is ZEKER geen vrijbrief om flink te kutten en het opjutten daartoe zou ik maar achterwege laten als ik jou was.

Banned

Thumbs down

Vond je reply best zinnig eigenlijk... Tot aan dat laatste dreigementje, toen haakte ik af, jammer dat dat er nog ff bij moest.

Want... Wat wilde je doen dan? Huilen?

R.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten