Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 72 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 712

Discussie: Axe-Fx anno 2009

Standaard

Ik vind wel dat iedereen die aanwezig is mee dient te betalen aan de gemaakte kosten. Ik neem, indien gewenst, mijn ultra en mijn QSC mee en loop ook niet te....... over een paar tientjes. De enige wens die ik heb, en dat is ook de reden waarom ik geïnteresseerd ben, is dat ik een aantal verschillende versterkers uit wil proberen. Het liefst transistorcombo's met een (achter)ingang voor de eindtrap.

Groeten Edwin

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Analie-G Bekijk bericht
    Hmmmm, een beetje apart dat je ervan uitgaat dat buizenamps ALTIJD beter zal klinken....ik ben juist van mijn bijv Mesa Single rectifier afgestapt omdat ik live door de PA en in de studio vele malen beter geluid heb....en Fractal Audio heeft genoeg blind tests gedaan met anderen voor zowel de sound als feel waarbij men de verschillen niet meer hoorde dus....maar goed, ik hoef jullie niet te overtuigen , ieder zijn ding en ik neem mijn Axe met alle plezier mee en kunnen jullie doen wat je wilt.....

Ik wil wel graag de QSC 122i monitor horen met de Axe...

Datum laat ik nog weten want als ik geen optreden heb die dag , ga ik dus ook niet....ik hoef op die manier geen vergoeding of zo...regelen jullie maar de kosten van de oefenruimte en drank etc....

Anand
    Ik ga uit van wat ik over de Axe FX gelezen heb. En ik heb meerdere keren gelezen dat de vergelijking met een echte, goede buizenbak niet eerlijk is. Maar dat de Axe FX wel reageert als een buizenbak en daardoor zo goed bruikbaar is. Van wat ik op youtube heb gezien en wat ik aan demo's gehoord heb, zal het publiek weinig verschil horen. Dat is bij Line6 wel anders.

Uiteraard hoeven de Axe FX bezitters niet aan de kosten van de meeting mee te betalen. Overigens zullen die kosten sowieso niet zo hoog zijn.

Standaard

Ik ben er helaas niet bij, Utrecht is voor mij in totaal 4 uur rijden heen en terug. Bovendien heb ik dat weekend al een ampfest met echte mannen, met echte zware buizenversterkers
    (niks voor watjes met transistor troep)

http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Ik ben er helaas niet bij, Utrecht is voor mij in totaal 4 uur rijden heen en terug. Bovendien heb ik dat weekend al een ampfest met echte mannen, met echte zware buizenversterkers
    (niks voor watjes met transistor troep)

Als je maar goed beseft dat daar geen computertroep getolereerd zal worden!
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein Bekijk bericht
    Als je maar goed beseft dat daar geen computertroep getolereerd zal worden!
    I knew it! Suckerrrrrr!!!
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Senior Member

Standaard

Ik kan ook eventueel mijn zelfbouw cab meenemen, zie eerder topic.
    N O U K Ξ D

WWW.NOUKED.COM

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hugo Bekijk bericht
    Ik kan ook eventueel mijn zelfbouw cab meenemen, zie eerder topic.
    Voor de Axe FX meeting liefst zo min mogelijk spullen mee. De ruimte zal beperkt zijn en er zijn veel geïnteresseerden. Er zal een PA zijn en in ieder geval 3 gitaren om mee te testen (Les Paul, Strat en Taylor T5).

Senior Member

Standaard

oke dan niet, no problemo
    N O U K Ξ D

WWW.NOUKED.COM

Senior Member

Standaard

Heren

is het de moeite om voor de Ultra te gaan ipv de standaardversie?
    Waarom is MIDI zo lastig?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angel Bekijk bericht
    Heren

is het de moeite om voor de Ultra te gaan ipv de standaardversie?
    Als je het geld hebt, zeker doen!

Niet zozeer voor de extra FX (alhoewel die ook niet te versmaden zijn) maar vooral voor de extra CPU-power die je hebt.

DRIVE + AMP + CAB + REVERB is 50% van je cpu in een ULTRA. (helaas weet ik niet hoeveel dat is in de STANDARD)

Wil je met 2 CABS of 2 AMPS werken en nog enkele speciale effecten zoals DELAY en MULTIDELAY dan kom je zeker niet toe met de standard.

Ikzelf gebruik de Ultra vooral als één grote stompbox. dat is dan bv.:

WAH COMP DRIVE1 DRIVE2 AMP CAB TRE PHASER PITCH DELAY MULTI REVERB en FILTER.

dan zit ik aan 94% bij de ULTRA (en in principe kun je niet boven de 96% gaan)
    Op zoek naar een Midi controller?
    www.voes.be

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten