Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 41 van 85 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 410 van 842

Discussie: Over de moderatie

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Boodschap?
    .. Dat we aanstaande zondag met z'n allen naar de kerk in Bovenkarspel moeten komen voor een showtje van ons oudste forumlid?
    Jij snapt het!
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Standaard

Showtje lijkt me prima, maar dan wel naakt op een éénwieler terwijl je zes ballen in de lucht houdt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Ik bedoelde uiteraard niet echt dat dirk hendrik hiervoor een ban zou moeten krijgen.dat was sarcastisch bedoeld.Maar hij gaat er wel weer als een dolle stier in,waar de andere mods meer de nuance zoeken.

Standaard

Ik postte die PM als voorbeeld van reacties die we regelmatig krijgen. Uiteraard moet je dat beleefd en professioneel oplossen, maar kan je je voorstellen dat iemand echt heel boos kan worden na de zoveeldte grove PM?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Ik postte die PM als voorbeeld van reacties die we regelmatig krijgen. Uiteraard moet je dat beleefd en professioneel oplossen, maar kan je je voorstellen dat iemand echt heel boos kan worden na de zoveeldte grove PM?
    Natuurlijk. Als jobstudent werk ik bij een bank op de luchthaven, daar komen de meest dwaze figuren langs en dan moet ik ook altijd beleefd en professioneel blijven, ook tegen de zoveelste onvriendelijke of onredelijke klant. Die ervaringen heeft ieder die in een winkel werkt of op wat voor een manier dan ook met klanten moet omgaan. Natuurlijk heb je je persoonlijke grenzen, maar je weet ook dat als je zelf gelijk hebt en de klant onredelijk is, er absoluut geen reden is om zelf ook moeilijk te gaan doen.

Als vertegenwoordiger van het forum zijn de gebruikers je 'klanten' en ik kan me dus levendig voorstellen dat je soms de wind van voren krijgt, dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten en je jezelf soms moet beheersen, maar persoonlijk vind ik ook dat je dat aan je stand verplicht bent. Dan ben je misschien 'ook maar een mens' die niet altijd even rationeel is, maar we zijn hier ook op een internetforum, als het je even allemaal te veel wordt, kun je ook gewoon even een rondje om je huis lopen i.p.v. een grof PM'etje terugsturen.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Mee eens,
    De discussies van afgelopen dagen laten zien dat "bespreekbaar maken" geen oplossing is. Het is toch nooit goed en als het wel goed is is er altijd wel een zeikert die het toch weer anders wil (ref no1: Rob Kaboemba, de eeuwig fokkende zak hooi).

Het is nooit goed voor iedereen en dat zal het ook nooit worden. Jammer dus. Vergeet niet dat de grootste club leden nog steeds gewoon aan het forummen is en nergens last van heeft, enkele, vnl in OT postende leden daargelaten. OT is voor mij nog steeds de afdeling waar je dictatoriaal mag ingrijpen als leden de gegunde vrijheid weer eens te ruim nemen. Bevalt het niet? Flikker dan lekker op. Good riddance. Ga je lekker ergens anders janken over hoe het wel of niet moet zijn. Ik ken genoeg fora die zijn opgezet door ontevreden gebruikers van andere fora. Ik ken er maar 1 met positief resultaat.dat was het gevolg van het hebben van een forum met 1 mod die het dus altijd met zichzelf eens is. Een "Wilders" effect zeg maar.

Maar in essentie, ik neem geen enkele gebruiker serieus waarvan de hoofdpostcount on OT ligt. Tief lekker op.
    Ik vind het echt een hele goede post

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Mee eens,
    De discussies van afgelopen dagen laten zien dat "bespreekbaar maken" geen oplossing is. Het is toch nooit goed en als het wel goed is is er altijd wel een zeikert die het toch weer anders wil (ref no1: Rob Kaboemba, de eeuwig fokkende zak hooi).

Het is nooit goed voor iedereen en dat zal het ook nooit worden. Jammer dus. Vergeet niet dat de grootste club leden nog steeds gewoon aan het forummen is en nergens last van heeft, enkele, vnl in OT postende leden daargelaten. OT is voor mij nog steeds de afdeling waar je dictatoriaal mag ingrijpen als leden de gegunde vrijheid weer eens te ruim nemen. Bevalt het niet? Flikker dan lekker op. Good riddance. Ga je lekker ergens anders janken over hoe het wel of niet moet zijn. Ik ken genoeg fora die zijn opgezet door ontevreden gebruikers van andere fora. Ik ken er maar 1 met positief resultaat.dat was het gevolg van het hebben van een forum met 1 mod die het dus altijd met zichzelf eens is. Een "Wilders" effect zeg maar.

Maar in essentie, ik neem geen enkele gebruiker serieus waarvan de hoofdpostcount on OT ligt. Tief lekker op.

Oh!? Nog een keer?
    + 1 voor mezelf dan. Misschien niet subtiel? Jammer. Boehoo. veel succes en koop een pak kleenex tissues. Ken je lekker tranen deppen.

Ik sta open voor elke vorm van commentaar maar commentaar die gebracht is vanuit het perspectief dat het per definitie nie goed is, veel succes ermee. Maar nooit en nooit laten horen als het een keer wél goed is. Zak er toch lekker in.

Er lopen op dit forum ladingen leden rond die serieus bezig zijn met de essentie waarop dit forum is opgezet. Gitaarspelen. In alle vormen maten en versies die je maar kan verzinnen.

Er er lopen een paar lui rond die, als ze gitaarnet.nl/forum openen meteen naar beneden afzakken en OT gaan mekken... en als het dan niet helemaal gaat zoals zij het willen, is Leiden in last en krijg je de meest kromme redenatie om maar te laten zien dat zei gelijk hebben en hoe verschrikkelijk foeut het allemaal is. Ref no1: Rob Kaboemba die het altijd beter weet maar nooit argumenteert hoe het praktisch geimplementeerd kan worden. Lekker hakken.

Zout toch op.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba Bekijk bericht
    Ik vind het echt een hele goede post
    Dat weet ik lieverd. Misschien is het zelfs zo'n goede post dat je jezelf er lekker op kunt afsjorren!
    Kun je ook uitleggen waarom of geef je op dat moment, zoals gewoonlijk, even lekker niet thuis?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

nou nou nou......

Senior Member

Standaard

Barend, heb je zelf ideeën hoe dingen verbeterd kunnen worden of vind je het wel best zo.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten