Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 157 van 441 EersteEerste ... 57107147155156157158159167207257 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.561 t/m 1.570 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

hahahahahahahaha
    HERRIE.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolder Bekijk bericht
    Met de hand geknipt en geplakt, mijn stack:
    waar heb je die plaatjes vandaan?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    waar heb je die plaatjes vandaan?
    guitargeek.com

Senior Member

Standaard

kan je wat precieser zijn, die site is druk, en ik zou niet weten wat ik moet intypen bij zoek

Standaard

guitargeek is een site waar vrijwilligers de setup van hun favoriete artiesten getekend hebben zoals je heirboven ziet..

Als je zelf zo'n setup wilt maken moet je gewoon zoeken naar je pedaaltjes/amps binnen de setups van artiesten en dit kopieren/plakken naar een eigen plaatje..

Guitars -> Pedals -> Amps

Standaard

ja idd, en die marshall top van mij heb ik gebaseerd op een jcm 800, 1 input weggehaald, knoppen verschoven etc..

Gewoon gear intypen, kijken of ze het hebben, en dan bij de artiesten die het gebruiken beetje knippen.

edit: bij de FAQ staat een interview over hoe ze die dingen maken, ik heb het niet goed gelezen, maar misschien staat er iets zinvols in.

edit2: en mijn naam op die kist heb ik gewoon bij paint lettertype 'stencil' gebruikt.
    Laatst gewijzigd door Bolder; 14 april 2009 om 14:31

Senior Member

Standaard

vandaag op het idee gekomen om de voorplaat van m'n versterker te veranderen(aangezien ik toch aan het klussen was). geïnspireerd door de traan platen op de mesa rectifiers heb ik bij de lokale scheepswerf een stuk traan plaat weten te scoren en op meet gezaagd met als gevolg:

ben zelf tevreden met het resultaat aangezien ik al zaag werk etc zelf heb gedaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    vandaag op het idee gekomen om de voorplaat van m'n versterker te veranderen(aangezien ik toch aan het klussen was). geïnspireerd door de traan platen op de mesa rectifiers heb ik bij de lokale scheepswerf een stuk traan plaat weten te scoren en op meet gezaagd met als gevolg:

ben zelf tevreden met het resultaat aangezien ik al zaag werk etc zelf heb gedaan.
    Wel goed schoon gemaakt he! ;D

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    onze thuisbasis is een poppodium in Maastricht, waar repeteren en onze kar in een afgesloten ruimte staat waar maar enkele mensen de sleutel van hebben (allemaal binnen de organisatie van het poppodium).. De kar staat dus altijd veilig afgesloten, ik zou het ook niet riskeren om die maar op straat te laten staan.
    Als het een stenen gebouw is met een alarminstallatie, kun je het spul nog laten verzekeren ook. Heb ik ook gedaan. Het zou maar eens affikken ofzo...

Standaard

tjah; het is een poppodium, dus van steen

bedankt voor de tip; ik ga het eens uitzoeken!

Guitars -> Pedals -> Amps

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten