Wat heerlijk dat er mensen bestaan die dit
weer kunnen omtoveren tot ditOorspronkelijk geplaatst door Wouter J
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J
Zou ik zeker doen!!!Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J
Wat heerlijk dat er mensen bestaan die dit
weer kunnen omtoveren tot ditOorspronkelijk geplaatst door Wouter J
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J
Zou ik zeker doen!!!Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
Slavantas staat volgende maand op Ramrock on Belgie ik hoop de gitaar tegen die tijd klaar te hebben.
"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
- Willy Alberti
Hier word ik blij van! Een fenix die uit de as herrijst!
Goed werk!!
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Doet me denken aan de Gibson "Black beauty" die ik vroeger had. Zou ik me nu niet meer kunnen veroorloven. Degelijk en goed werk wordt hier verricht al vind ik ook 3 PU's wel koel op een LP. Laatst nog op een creme witte Epi SG/LP gespeeld met 3 humbuckers, dat midden element zit er niet voor de show op, dat voegt echt wat toe.
Ik heb het verhaal hier eerder gepost: ik heb ooit een eind 70/begin 80 Artist gezien op een rommelmarkt voor de somma van 100 euri, had ik op dat moment niet bij me en pinnen kon daar ook nietNou ja, er kan maar 1 Wietse zijn
![]()
Haha, cool dat je dit aan het doen bent...
Ik kan je een klein beetje vertellen over de vorige eigenaar van de gitaar maar wel via een privebericht aangezien het nog al persoonlijk is.
En ik denk niet dat wij hem zouden herkennen als ie weer terug in de winkel kwam.
Laatst gewijzigd door Dastard; 17 april 2009 om 11:18
mooi project , zelf zonder de lak vind ik hem al erg mooi.
wat mensen al niet kunnen maken.
Kleine update, de body is op dit moment bij de spuiter en dus ben ik me met de hals bezig gaan houden.
Ik wilde een set goud kleurige mechaniken hebben voor deze gitaar dus liep ik binnen bij de Toko van Eddie Bopp in Sittard wetende dat hij altijd een berg onderdelen heeft liggen. We waren bezig om een prijs af te spreken voor nieuwe mechaniken omdat de Gibson knoppen die hij had liggen vrij duur waren, toen ik een doosje in een van zijn vitrines zag staan.
Okee dertig jaar oude Ibanez Mechaniken nieuw in doos, dat leek me een goede optie voor een drieendertig jaar oude Ibanez. Eddie was het met me eens en mijn glimlach werd nog groter toen we het doosje open maakten.
Hoe perfect wil je het hebben?
Ik moet nog wat weg werken aan los gesprongen lak en splinters op de kop maar de mechaniken staan er wel heel mooi op.
Laatst gewijzigd door Wouter J; 17 april 2009 om 18:29
- Willy Alberti
ghahaha gaaf man! mazzelpik!![]()
----
// City Of Life //
Kleine update. Hier is de body na de eerste lagen lak en na het weer glad schuren. Dit is belangrijk omdat het de kloofjes opvult, ook duidelijk zichtbaar is de plamuur.
![]()
- Willy Alberti
Favorieten/bladwijzers