Ik heb de Ultra voor een kleine €1500 gekocht via G66 maar dat komt omdat ik een BTW nummer heb en dus een prijs heb gekregen excl BTW....scheelt direkt 19% dus als je een eigen zaak oid hebt...zekers doen !
Ik heb de Ultra voor een kleine €1500 gekocht via G66 maar dat komt omdat ik een BTW nummer heb en dus een prijs heb gekregen excl BTW....scheelt direkt 19% dus als je een eigen zaak oid hebt...zekers doen !
Manual even doorgespit, maar kan niet vinden hoe dit zou kunnen.
Ik vind alleen óf via Global (maar dat geldt dan voor alle outputs denk ik?) of per preset..
(Ik zie wel de "zet-FXloop-voor-cab-sim-om-zo-een-output-mét-en-een-zonder-te-krijgen" truuk, maar da's CAB, geen poweramp...)
Zie ik iets over het hoofd?
Op zoek naar een Midi controller?
www.voes.be
ff reactie als non-user:
Kun je niet 2 identieke (mono)signaalpaden naast elkaar maken? Je hebt toch ook van de amps 2 instanties per patch die je kunt gebruiken? Dan programmee je er 1 met poweramp en 1 zonder.
Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
Op zoek naar een Midi controller?
www.voes.be
Als ik 1500 * 1.19 doe kom ik nog steeds niet uit op 2099... Ik was in de veronderstelling dat de Ultra 1800 kostte (1500 * 1.19 = 1785) maar 2100 veranderd de boel wel iets. Ergens had ik gelezen dat ze +- 400 dollar extra rekenen om de wachtrij te verminderen? Ik heb ook gelezen dat die 400 dollar uiteindelijk niet worden gerekend en dat het alleen moet afschrikken. Erg rare strategie...).
I'm really easy to get along with once people learn to worship me.
http://www.gearspot.be
http://www.hellpatrol.be
Kan je reampen met de Axe-Fx? Ik kan nergens een schema vinden hoe dit er uit zou zien.
Je kunt reampen met elke modeler / multifx, maar je hebt daar twee andere kastjes voor nodig: een DI die van je hoogohmige signaal een lijnsignaal kan maken (zodat het de mengtafel in kan) en een kastje dat persies het tegenovergestelde doet: van een lijnsignaal een hoogohmig signaal maken. Radial heeft geloof ik een dergelijk product.
Hoe beoordelen de bezitters van de AXE de effecten, bv. in vergelijking met een G-Force (wat je toch wel de 'industry-standard' mag noemen)
?
Favorieten/bladwijzers