Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 116
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarhaantje Bekijk bericht
    Zelf wil ik er een BYOC digital delay( fxloop) op aansluiten en een Wah pedaal.
    Aangezien de outputs niet geisoleerd zijn kan dit dan kwaad of?
    Ik heb zelf een niet-geisoleerde Cioks Double Jack en heb daar van alles op aangesloten, waaronder een PT2399 gebaseerde delay. Ik heb alleen geen ervaring met wah-pedalen op dezelfde voeding...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernd Veenema Bekijk bericht
    Met geisoleerde uitgangen bedoel ik dat elke output geisoleerd is. Dit voorkomt ruis en storingen. Ik heb zelf de Cioks Big John en die is ook niet geisoleerd en ik heb nog nooit problemen gehad.39 euro is wel erg weinig geld voor een power supply trouwens. Goedkoper vind je ze echt niet.
    Hey Bernd, het is dus de big john toch geworden las ik, heel goed, bevalt mij ook prima
    groet, Piet
    Lemonade coverband

Senior Member

Standaard

Bump!

even een vraagje:

Alle 9v uitgangen van de powerplant zijn samen 500mA

en ik zat te kijken naar wat pedalen gebruiken, en ik zag bijvoorbeeld de Digitech Bad Monkey, als hij aanstaat gebruik hij 17mA maar je moet er een 300mA adapter(minimaal) aanhangen, en een Artec chorus pedaal, die verbruikt 7mA aan, maar die moet ook aan een minimaal 300mA adapter, betekent dit dat die 2 samen alle energie van de powerplantverbruiken +100mA extra (300+300=600) of is het dat de Adapter 300mA moet kunnen leveren, maar niet nodig is, dat je dus de situatie krijgt van 7mA+17mA=24mA dus nog 476mA over?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    of is het dat de Adapter 300mA moet kunnen leveren, maar niet nodig is, dat je dus de situatie krijgt van 7mA+17mA=24mA dus nog 476mA over?
    Jep.......

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    Bump!

even een vraagje:

Alle 9v uitgangen van de powerplant zijn samen 500mA

en ik zat te kijken naar wat pedalen gebruiken, en ik zag bijvoorbeeld de Digitech Bad Monkey, als hij aanstaat gebruik hij 17mA maar je moet er een 300mA adapter(minimaal) aanhangen, en een Artec chorus pedaal, die verbruikt 7mA aan, maar die moet ook aan een minimaal 300mA adapter, betekent dit dat die 2 samen alle energie van de powerplantverbruiken +100mA extra (300+300=600) of is het dat de Adapter 300mA moet kunnen leveren, maar niet nodig is, dat je dus de situatie krijgt van 7mA+17mA=24mA dus nog 476mA over?
    Ja, die 500mA is meer dan genoeg voor de 8 9V pedalen die je er aan kan hangen.
    Ik heb zelf ook die powerplant en hij werkt echt supergoed.
    Heb helemaal geen enkele last van ruis, brom etc. en heb soms zelfs 4 of 5 pedalen tegelijk aan en ook geen enkel probleem met de benodigde amperes. (Mijn multifx is altijd aan, die verbruikt ook nog eens veel meer stroom dan 1 stompbaxje, mijn compressor, ook altijd aan, 1 distortion voor de wah, 1 na de wah en dan de wah(kan niet kiezen of ik dist voor of na mooier vind, dus doe het gewoon allebei:P))

Ik heb de powerplant nu btw bijna 10 maanden, en zoals al eerder gezegt, geen enkel probleem ermee.
    Laatst gewijzigd door Farether; 27 april 2009 om 23:06

Senior Member

Standaard

Mooi, Bedankt!

Standaard

Ik heb 'm ook. Nu ongeveer een half jaar. Prima apparaat, nooit problemen mee gehad. Ik heb trouwens ook een 1Spot maar deze heeft de voorkeur. Ik heb verder geen verstand van het aantal pedalen, aantal mA of geïsoleerde outputs maar ik weet wel dat ik meer dan €150,- heb bespaart op bijvoorbeeld een Voodoo Lab en meer dan 100 op een Fuel Tank. De pedalen die ik er mee voed zijn: MXR ZW 44 Overdrive, Boss MD-2, Boss NS-2, Behringer FX-600 en een Musicstore wah
    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernd Veenema Bekijk bericht
    Met geisoleerde uitgangen bedoel ik dat elke output geisoleerd is. Dit voorkomt ruis en storingen. Ik heb zelf de Cioks Big John en die is ook niet geisoleerd en ik heb nog nooit problemen gehad.39 euro is wel erg weinig geld voor een power supply trouwens. Goedkoper vind je ze echt niet.
    Mijn Big John gaf wel wat storingen, hangt af van je pedalen setup (is uiteraard voor iedereen anders)! Ik heb nu de Schizophrenic van Cioks met geisoleerde outputs welke helemaal top is. Kost ietjes meer maar de investering waard. Qua formaat net zo groot als de Big John dus neemt niet meer ruimte in als je deze zeg maar vergelijkt met de Burkley of Voodoo Lab voedingen welke uiteraard wel helemaal goed zijn!

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mukkez Bekijk bericht
    Ik heb 'm ook. Nu ongeveer een half jaar. Prima apparaat, nooit problemen mee gehad. Ik heb trouwens ook een 1Spot maar deze heeft de voorkeur. Ik heb verder geen verstand van het aantal pedalen, aantal mA of geïsoleerde outputs maar ik weet wel dat ik meer dan €150,- heb bespaart op bijvoorbeeld een Voodoo Lab en meer dan 100 op een Fuel Tank. De pedalen die ik er mee voed zijn: MXR ZW 44 Overdrive, Boss MD-2, Boss NS-2, Behringer FX-600 en een Musicstore wah
    Waarom heeft deze de voorkeur?

Standaard

ik heb laatst 2 stuks van de Artec Powerbrick gekocht. Was niet duur: 60 euro per stuk, is compact, heeft 2 regelbare outputs en 6 normale, wordt geleverd inclusief kabels etc. heeft ook handige blauwe verlichting voor het oplichten van je pedalboard.

zie deze link: http://www.artecsound.com/effect/index.html
    alleen nog even klikken op SPB-8 Powerbrick.
    Laatst gewijzigd door Guitarleon; 29 april 2009 om 10:12 Reden: volledigheid

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten