Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 50 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 493
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olaftheholy Bekijk bericht
    Boston blues gematched setje.. voor in één van de strat's. lekker wel.
    Kon wel nog 33,- euro belasting betalen aan tnt,ongeacht de vermelding van gfs dat het repaired good's ter waarde van 9,- dollar was
    He ik zie dat je dit antwoord hebt verplaatst naar dit draadje. Ik had net de volgende reactie geplaatst:

Da's zuur, mijn GFS 1960s Tele brug element kwam gelukkig zonder problemen door. Ook hier stond 9 USD aan repair parts op. Vanavond het element eens voluit testen bij de repetitie! Thuis ben ik er al zeeer tevreden over. Het matched ook nog eens goed met de P90 die in de neck zit.
    Greetz, Iwan
    www.vanbuitenband.nl Allround Coverband

Standaard

Ik heb premium overwounds in een mengelmoes strat zitten. Ze klinken lekker clean en met crunch. Het terugrollen van het volume bij crunch geeft ook een fijne sound en is erg bruikbaar. Ze zijn wel een stuk mellower/ronder dan de Tonerider Pure Vintage die in mn Squier zitten. Deze hebben meer bite. Maar dat maakt het hebben van twee Strats wel weer bruikbaar.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer I. Bekijk bericht
    He ik zie dat je dit antwoord hebt verplaatst naar dit draadje. Ik had net de volgende reactie geplaatst:

Da's zuur, mijn GFS 1960s Tele brug element kwam gelukkig zonder problemen door. Ook hier stond 9 USD aan repair parts op. Vanavond het element eens voluit testen bij de repetitie! Thuis ben ik er al zeeer tevreden over. Het matched ook nog eens goed met de P90 die in de neck zit.

zuur is het zeker!

Maar die blauwe strat klinkt fantastisch nu...

Senior Member

Standaard

Setje GFS Little Punchers op mijn LC Comet Tele gezet. Waren bij de Guitar Fetish site "temporarily not available" dus toen ik een 2dehands setje zag hier in ons kikkerlandje heb ik snel toegeslagen. Verkoper meelde dat het brug element 10 Kohm mat, ze maken ze in 6,5/10/15 K. Toch is het niet de output die opvalt, die is ongeveer even hoog als bij de originele LC elementen. Die overigens zeker niet slecht waren vooral het brugelement.

Het is de sustain en het ontbreken van valse boventonen wat opvalt. Dus minder "stringpull" zeg maar. Waardoor de gitaar zuiverder klinkt. Je hebt geen losse elementpooltjes maar doorlopende "blades" zodat je de snaar niet van het elementpooltje af kan drukken. Het zijn humbuckers dus muisstil. Vooral het hals element is verrassend goed, echt een geweldige jazz sound. Midden standje is goed voor funky slagjes, brug is voor het bekende "tsjakka" Tele werk al kan je er ook best mee rocken. Kortom weer dik zijn geld waard. Als je echt wil gaan zeiken kan je neuzelen over iets gebrek aan echte toon, blablabla. Als je dat wil moet je doorsparen voor Kinman, Van Zandt enz.

Senior Member

Standaard

Heb een setje NeoVin Fat Vintage strat-PU's besteld, mijn Classic 60ies Strat ruist me teveel. Ik zal tzt mijn bevindingen posten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thierry1982 Bekijk bericht
    Ik heb misschien 2 Dream 90 pickups te koop. Heb zelf de verkeerde besteld op de website van guitarfetish.. Argh
    Haha, het is wel een tijdje te laat, maar als je ze nog kwijt moet...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Ayers O-03c | Jose Ramirez 1E | Maybach Lester '59| Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster '56 CS

Senior Member

Standaard

Heeft er iemand al ervaringen met Die nieuwe VEH's(Van Halen) pickups in een mahonie body?
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

Senior Member

Standaard

Oud topic weet ik....

Maarrr. Ik heb een order lopen bij GFS, Power Rails humbucker en zwart Strat brugje. Staat sinds 15/5 op "shipped" maar ik heb het nog niet binnen

Heeft de douane ingegrepen of moet ik nog even geduld hebben?

Is voor een Ibbie projectje, ik heb al 2 Lil killers gescoord op MP

Senior Member

Standaard

Pakketje van Jay uit de USA met zoals gebruikelijk een veel te lage waarde erop, 9 dollar ;-)

Dit zat erin. GFS Power Rails humbucker en Strat hardtail brug (zwart). Zoals gebruikelijk weer zeer compleet geleverd met humbucker ring, schroefjes, veertjes, aansluit diagrammen.

"Mock up" van de complete gitaar. Oogt best wel "heftag" Al zit je wel tegen het half lege humbucker gat aan te kijken bij de nek. Misschien proberen we een nieuwe slagplaat te maken, nogmaals losse Ibanez spullen daar is niet aan te komen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud Bekijk bericht
    Heeft er iemand al ervaringen met Die nieuwe VEH's(Van Halen) pickups in een mahonie body?
    Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, dus heeft er iemand ervaring?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten