Ja maar goed, als jij al een prijs in je hoofd hebt zitten voor wat jij er voor wilt hebben, kun je dat toch net zo goed er bij zetten of evt. als richtprijs hanteren in de advertentie? Bieden=bieden en dan niet aan komen kakken van "nee ik wil/moet dit er voor hebben".![]()
En inderdaad, en kan geen hallo of wat meer vanaf, is mij ook al opgevallen! Maar dat is ook bij speurders zo. Ik vind overigens de markt op marktplaats een stuk minder leuk. Sinds je weer voor de versterkers en gitaren moet betalen is het mij opgevallen dat het aanbod echt stukken minder is. Wel jammer.
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Inderdaad. Snap best dat verkopers natuurlijk hopen dat er het dubbele wordt geboden van wat het eigenlijk waard is, maarja dat gebeurt natuurlijk niet. Gewoon een richtprijs erbij en als je mensen wilt laten bieden moet je je zooi op eBay zetten, want daar is marktplaats niet voor bedoeld en dat werkt gewoon niet.
Tuurlijk is marktplaats daar wel voor bedoeld, er zit niet voor niets een functie om biedingen toe te staan op!
Wahatever als je mensen wilt laten bieden. Bieden hoeft alléén niet te betekenen dat je geen richtprijs zou kunnen geven.
Wat je vaker tegenkomt is dat verkopers wel een prijs weten maar die niet durven vragen (omdat ze ook wel weten dattie eigenlijk te hoog is) .
Voor mij is de hoofdreden dat ik mail en niet op MP ga zitten bieden dat ik een scheithekel heb aan de handige harries die "effe" een euro (of minder) boven je gaan zitten neuzelen.
Alhoewel de oplossing voor dat soort grappen vaak is om je bod te verwijderen als je bent overboden. Lijkt harrie opeens veel te veel te hebben geboden![]()
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Favorieten/bladwijzers