Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 124

Discussie: Leuke Boss pedalen

Standaard

Ik zal ook wat oude verzamelingen plaatsen 1 an de verzamelingen was heftig geinspireerd op de boss kleurtjes

Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

ik snap zo'n board met pedalen van 1 merk echt niet...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swan Bekijk bericht
    ik snap zo'n board met pedalen van 1 merk echt niet...
    + 1

Heb je keuze om van alle merken die er zijn de 'beste' pedalen samen te stellen kies je nog voor Boss pedalen welke hevig overschat zijn IMO. Boss heeft gewoon een goede marketing machine maar niet alle pedalen zijn kwalitatief goed.

Senior Member

Standaard

Als ik het een beetje snap word dit gewoon een board voor thuis ipv. te gebruiken tijdens op tredens. voor thuis zijn al die Boss pedalen gewoon hardstikke leuk en prima! Daarbij, hij wilt ze verzamelen.
    Ik heb zelf dus een hele klap Boss pedalen maar gebruik ze lang niet allemaal. en paar staan er standaard op m'n board zoals de delay's en een chorus. De rest ligt in de kast als verzameling (niet erg actief met verzamelen meer, maar komen nog wel leuke pedalen bij denk ik) maar komen er regelmatig uit, beetje mee klooien en doen, combineren met andere merken etc en zo kun je tot hele leuke nieuwe sounds komen. Zie het als verzameling. Iemand die Ferrari's verzameld, drukt er toch ook niet zomaar een Lancia tussen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Standaard

Ik denk dat ik met mijn rackje idd niet gauw de Bosspedaaltjes het podium op sleep...

Maar voor thuis is het leuk! Ik had ook Ibanez pedalen kunnen sparen maar er zijn gewoon veel meer Boss pedaaltjes en er zijn heel veel leuke tussen...

tis gewoon een hobby denk ik. en als het niet bevalt verkoop ik alles weer en koop ik er weer wat ander moois voor

het lijkt me gewoon enorm leuk om elke keer weer andere pedalen op mn boardje te hebben

Banned

Standaard pedaalemmers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huijg Bekijk bericht
    Is zo'n slicer van boss niet een leuk freek pedaal voor je? Het pedaal heb ik zelf nog nooit gebruikt maar die demos op de site zijn wel vet.

http://www.bossus.com/gear/productde...?ProductId=959
    Alles wat boss ooit geproduceert heeft aan pedalen zit in de gt8 (heb je hem weer met zijn gt en wat mij betreft is het allemaal knudde als je er prof. gebruik van wilt maken...leuk voor thuis dat wel.
    De gt8 is alleen goed voor voorversterking cosm en noise gate en wah's..de rest kan zo de plee in

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olaftheholy Bekijk bericht
    Alles wat boss ooit geproduceert heeft aan pedalen zit in de gt8 (heb je hem weer met zijn gt en wat mij betreft is het allemaal knudde als je er prof. gebruik van wilt maken...leuk voor thuis dat wel.
    De gt8 is alleen goed voor voorversterking cosm en noise gate en wah's..de rest kan zo de plee in
    GT-8 is toch digitaal (COSM?) Of zit ik er nou naast?

Standaard

Het gaat mij echt om de emotionele sfeer rond zo'n gekleur klein pedaaltje . en al helemaal om een rits van die dingen

de lijst wordt al groter...

vandaag besteld de HM-3
    dan wordt de lijst:

HM-3
    OS-2
    SD-1
    DS-1
    MT-2

Die laatste heb ik al!

Senior Member

Standaard

Hier nog wat vergelijkingen in pedaaltjes en versies... (SD-1, CE-serie, etc...)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Hier nog wat vergelijkingen in pedaaltjes en versies... (SD-1, CE-serie, etc...)
    who. fantastisch! die gaan we eens uitpluizen...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten