Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 85 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 842

Discussie: Over de moderatie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zjanke Bekijk bericht
    Als je naar een subforum gaat, dan staan de moderators onderin genoemd. Hoe duidelijk wil je het hebben? Ook staan er bij de (ex)moderators andere titels onder hun naam, die krijg je volgens mij ook niet zo maar geregeld als gewoon lid. Daarvoor moet je tenminste bij drie moderators en Ido zelf op hun verjaardag zijn geweest

Ow dat van die subforums had ik nog niet gezien, dankje
    Tja en die andere titels waren me wel opgevallen, maar als de namen een andere kleur hebben valt dat toch veel harder op dan die titels en leer je volgens mij veel sneller wie de moderators zijn

Senior Member

Standaard

Je draait ook nog niet zo lang mee, je went er wel aan . Mods geven commentaar ook in rood, als ze in zwart posten dan zijn ze als gewoon lid aanwezig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zjanke Bekijk bericht
    Je draait ook nog niet zo lang mee, je went er wel aan . Mods geven commentaar ook in rood, als ze in zwart posten dan zijn ze als gewoon lid aanwezig.
    Hmm ik zal er wel aan wennen, maar ik denk gewoon dat ik veel sneller zal leren wie de mods zijn als ze een ander kleurtje hebben, vandaar de suggestie

Standaard

Iedereen die voor de moderators is; steek op je hand.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dancing Lobster Bekijk bericht
    Hmm ik zal er wel aan wennen, maar ik denk gewoon dat ik veel sneller zal leren wie de mods zijn als ze een ander kleurtje hebben, vandaar de suggestie
    Ik ben lichtbruin, maar dat weet je niet.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Ik heb ook een kleurtje, maar ben geen mod.
    Verwarrend hè?

Standaard

Het is op zich wel een goed idee, maar wij mods kunnen dat soort veranderingen helemaal niet aanbrengen. Dat moet Gitaarnet doen, en dat gaat heel langzaam.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Het is op zich wel een goed idee, maar wij mods kunnen dat soort veranderingen helemaal niet aanbrengen. Dat moet Gitaarnet doen, en dat gaat heel langzaam.
    En waarom gaat dat dan zo langzaam?

En wat denken jullie van het idee om in de regels de namen van de hoofdmoderators te zetten, lijkt me ook wel handig?

Standaard

wat maakt het eigenlijk uit?
    onder hun nickname staat ook wat ze zijn.
    dan kan je het toch prima zien?
    en aan de rechterkant zoals afgebeeld hierboven kan je ook zien wie het zijn.
    ik vind het prima zo
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Standaard

En waarom gaat dat dan zo langzaam?
    Ido is niet zo vaak online..
    En wat denken jullie van het idee om in de regels de namen van de hoofdmoderators te zetten, lijkt me ook wel handig?
    Hoe bedoel je dat?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten