Schrijfsels: www.sprookjesinmineur.nl
@Nielsje:
Ach, waar bemoei je je mee joh.
Ga toch lekker stickers plakken ofzo. :P
Nee, serieus. Het zit zo: Ik heb een voorstel gedaan om gitaarnet over te kopen.
Dat is dus helaas afgewezen.
Kortom, jullie zijn nog lang niet van me af!
Wat kost dat nou? Zo'n gitaarnetje?![]()
Ach, jij hoeft niet bang te zijn hoor.
Mitch daarentegen ....
Nee, serieus. Zo'n meeting doet wonderen, echt.
De volgende keer eerst Mitch gedag zeggen, dan pas de anderen.
Mensen, on topic graag.
www.aardappeleters.netOorspronkelijk geplaatst door Nielsje
www.sleepwalkers.nl
Te koop:
Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.
Halllo moderator(s),
Waarom stellen jullie niet een duidelijke, korte en overzichtelijke lijst op met wat wel en niet wenselijk is binnen dit forum. Er wordt mijn inziens nu met meerdere maten gemeten.
Mijn onderwerp over Guitars & Amps in Nijmegen is recentelijk gesloten, welliswaar met zg. zachte hand, maar voor Thoman.de mag op zeer veel opzichterigere wijze 'gespamd' / reclame gemaakt voor hun winkel dan dat iemand in het Guitars & Amps onderwerp ook maar gedaan heeft.
Tegelijkertijd lees ik in een andere discussie weer informatie waarin DW de grond in getrapt wordt en kom ik nog wel meer 'spam, reclame, meningen, ervaringen' (tis maar welke naam je het beestje geven wil).
Kortom, er is geen sprake van duidelijk beleid:
Of je laat meningen/ervaringen toe (positieve meningen/ervaringen zijn per definitie 'reclame' en een negatieve - per definitie 'anti-reclame) of je trekt eens strakke lijn door dit structureel nergens toe te laten.
Daarnaast mogen wat mij betreft alle onderwerpen waarbinnen mensen elkaar 'naar het leven (gaan) staan', m.a.w. onheus en respectloos anderen bejegenen per definitie gesloten worden, wat een ophef af en toe.
Groet,
Hieronymus
Favorieten/bladwijzers