Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 715161718 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 176

Discussie: amp-zoektocht

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

de morse nog niet geprobeerd, maar ik heb niets anders nodig dan dit. dit is goed zo. de morse is beetje ala de invader heb ik begrepen. nja. ik ga 'm nog wel proberen, mocht ie beter zijn dan de invader (wat ik niet denk) maar de powerball doe ik zeker wel. (de morse is lelijker in looks, en heeft minder features/opties...)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    @marc odijk: zal ik dan nog wel naar kijken

de oplossing? de powerball. en als ik geld over houd, de invadEr ernaast, maar dat moet ik overleggen met het thuisfront.

INVADER is erg vet, ik moet zeggen dat ik na eerst lichtelijk teleurgesteld te zijn, na doorzetten, het nu echt een megavette amp vind. In een bandmix klinkt ie fantastisch ondanks dat ik er helaas zelf niet meer op speel....

De Powerball is ook niets mis me natuurlijk heb ik jaren met veel plezier probleemloos gebruik van gemaakt
    strakke bassist gevonden!
    http://www.deanguitars.com
    http://www.enforcer-metal.com
    http://www.myspace.com/thrashcorefanatics

SPAM: 2005 USA Dean Razorback V NAMM prototype back/yellow bevels EMG/Floyd Rose etc. € 1950 spotptrijs!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerrekat Bekijk bericht
    INVADER is erg vet, ik moet zeggen dat ik na eerst lichtelijk teleurgesteld te zijn, na doorzetten, het nu echt een megavette amp vind. In een bandmix klinkt ie fantastisch ondanks dat ik er helaas zelf niet meer op speel....

De Powerball is ook niets mis me natuurlijk heb ik jaren met veel plezier probleemloos gebruik van gemaakt

ah, gerrekat, je hebt dit topic ontdekt! hoe zou jij de SE zetten naast powerball+invader? de SE is iets goedkoper dan de invader+powerball, en heeft geen echt gescheiden kanalen. qua setup is het meer een powerball met meer features (qua tone natuurlijk niet). zeg jij, neem gewoon de SE, of zeg je, de powerball en invader voor ultieme veelzijdigheid is beter?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

even iets anders, hoe vinden jullie de engl kasten, vergeleken bij de bogner kasten?

Senior Member

Standaard

qua sound kan ik niets zeggen, maar als je zoon engl kast koop moet je alsnog een andere kast kopen om er voor te zetten puur voor de looks....mag ook een boekenkast zijn ( billy is lekker goedkoop... )

Senior Member

Standaard

Engl (v30) kasten zijn strakker dan de bogners en hebben een iets anders hoog. Zijn echt de strakste kasten die ik ooit gehoord heb, daarom heb ik er zo ook zelf eentje. En zo erg lelijk vind ik ze niet, je moet er wel van houden. Mss dat ik er ooit nog een vintage marshall grill cloth op doe, zou wel beter bij mn jvm passen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik vind eigenlijk de ENGL cabs gewoon mooi. verdomd mooi zelfs. de bogners vind ik minder mooi vanwege het logo en de kleuren, maar dat lelijke heeft eigenlijk ook wel iets :P maar ik ben vooral benieuwd naar wat men van de tone vindt van die kasten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik vind eigenlijk de ENGL cabs gewoon mooi. verdomd mooi zelfs. de bogners vind ik minder mooi vanwege het logo en de kleuren, maar dat lelijke heeft eigenlijk ook wel iets :P maar ik ben vooral benieuwd naar wat men van de tone vindt van die kasten.
    Serieus??? Ga eens smaak kweken Orpheo!

Ik heb overigens slechts 1 keer een ENGL 4x12 met V30's bespeeld, ik vond het niks, te strak en best wel fel in het hoog (ooit een Hook op getest).
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Serieus??? Ga eens smaak kweken Orpheo!

Ik heb overigens slechts 1 keer een ENGL 4x12 met V30's bespeeld, ik vond het niks, te strak en best wel fel in het hoog (ooit een Hook op getest).

ja, ik weet het, het is een schande, maar ik vind het ergens wel mooi...maar v30's in een engl vind ik sowieso wat te fel en scherp en snerpend. ik heb het idee dat de v60 wat wolliger is. nja, hoeft niet zo te zijn, kan ook aan de hele kast zelf liggen, maar de v60 kast vind ik wat prettiger...

Standaard

Engl 4x12 met V30 klinkt meer scooped als de bogner met V30, ik heb ze beiden vergeleken.

zelf vond ik de bogner nogal braaf klinken.

als je naar die prijsklasse gaat zou ik zeker ook de mesa stilletto kasten overwegen. klinkt strakker als de bogner en niet zo scooped als de engl.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten