Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 10 van 46 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 456

Discussie: niewe gitaar kopen

Standaard

Misschien is hij wel het zoontje van Jos Verstappen!.....

Zou de dure auto op de foto veklaren en het geld dat hij te besteden heeft aan gitaren!

Toch betwijfel ik dit, maar je weet maar nooit!
    Fender EVH Wolfgang Special | Fender Classic Player 60's Stratocaster | Hudson HDL-1 Akoestische | Blackstar HT-5 | Boss DD-7 Delay | Digitech Hardwire RV-7 Reverb

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

En weer een nieuw lid verjaagd...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Verjaagd, neut, ik denk het niet, of AcOuStIc GuItAr FREAK en Sjors moesten één en dezelfde persoon zijn.

@Topicstarter: Waarom heb je een hyves als we er niet naar mogen kijken?
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Verjaagd, neut, ik denk het niet, of AcOuStIc GuItAr FREAK en Sjors moesten één en dezelfde persoon zijn.

@Topicstarter: Waarom heb je een hyves als we er niet naar mogen kijken?

Dat zou natuurlijk ook kunnen.

Hyves is voor vrienden en dat zijn wij vast niet van hem na dit hartelijke welkom.

Standaard

als je het zo bekijkt, worden mensen die is een keer een mooie eerste gitaar mogen kopen gelijk afgekapt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thomas k Bekijk bericht
    als je het zo bekijkt, worden mensen die is een keer een mooie eerste gitaar mogen kopen gelijk afgekapt.
    Nee hoor, maar hij brengt het gewoon zo patserig / opschepperig...
    Dan kun je dit soort reacties verwachten.

Kijk, als hij nou had gezegd van: 'ik heb jaren (of maanden) gespaard, en nu kan ik eindelijk mijn drooomgitaar kopen', ok, prima, hard voor gewerkt = verdiend.
    Maar meneer moet die goedkope troep niet (klinkt meteen verwend) en paps en mams betalen toch wel (idem aan de vorige)

Senior Member

Standaard

Het is zo moeilijk om kritisch te zijn in dit soort topics zonder over te komen als een jaloerse zuurpruim...
    Als het verhaal van de TS waar is, dan zie ik vooral, tsja... vreemde ouders voor me. Iedere ouder gunt zijn kind alles, maar alles maar geven draagt niet bij aan het leren kennen van de waarde van bepaalde zaken...

Vooral zijn reactie " wat is er zo raar aan mijn verhaal dan....???????" vind ik zorgwekkend. Ik krijg dan altijd een plaatsvervangend schaamte gevoel en ook enigszins medelijden met zo'n kind.

Afijn, hij krijgt een Fender én een Gibson, het spelen blijkt toch tegen te vallen en die dingen liggen na 2 weken stof te happen, naast zijn Xbox360, skateboard, surfplank en afstandsbestuurbare auto...

Échte passie voor iets ontwikkel je, naar mijn idee, pas voor iets, als blijkt dat je er door moeite voor te doen, beter in/van wordt.

Standaard

Ik word eigenlijk een beetje pissig om iemand die zo neerbuigend doet naar alles wat niet het beste is, zonder te weten wat het is.
    Ik heb 'goedkoop spul' en er hard voor gewerkt. Het is niet bepaald aardig om dan neerbuigend te doen naar mijn spullen, terwijl hij toch echt niet behoorlijk weet waar hij het over heeft.

Jongetje heeft een beetje eenzijdig beeld van de wereld. Jammer dat dat beeld ook nogal verkeerd is.
    Dreadmember

Senior Member

Standaard

De reacties op zijn vraag zal zijn wereldbeeld vast niet verbeterd hebben!
    Laat em toch, Springsteen vette metal, mijn week kan al vast niet meer stuk...
    Mwa...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mad mind Bekijk bericht
    Weet je wat, laten we wachten met hem allemaal te beoordelen. Wacht tot hij foto's van zijn nieuwe gitaren gepost heeft. Daarna mogen jullie je helemaal laten gaan
    Tot over een paar jaar dan...
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten