als je nu eerst eens leest voor je gaat schreeuwen. Ik heb netjes antwoord gegeven op je vraag.Oorspronkelijk geplaatst door Highway49
een standard faded heeft een vervaagde kleur en een dunnere laklaag.
QED!!!
als je nu eerst eens leest voor je gaat schreeuwen. Ik heb netjes antwoord gegeven op je vraag.Oorspronkelijk geplaatst door Highway49
een standard faded heeft een vervaagde kleur en een dunnere laklaag.
QED!!!
Dan ga je toch naar die zaak en dan bestel je een slash?
Of is dat te makkelijk. Maakt het ook niet meer uit hoe die verder heet, als
iemand het vraagt zeg je; ik heb een slash .
Die Slash is heel leuk,
Die schijnt alleen de dikte van de jaren 60 hals te hebben, maar de ronding van de 50. Geen idee hoe dat voelt dus zou ik eerst moeten proberen. Meeste zaken hebben m ook niet op voorraad denk ik, wat ik gezien heb tenminste.
Vind alleen wel dat je grof geld betaald voor de naam. Slash erop, en een tekeningetje hoeft van mij niet perse. Dus al vind ik zelf de gewone 50 neck lekkerder knal ik er desnoods nog seymours op en ben ik ook een heel eind. Haha
Laatst gewijzigd door Highway49; 25 juni 2008 om 23:18
Ik zou de gitaarkleur echt in de winkel bekijken hoor. Foto's doen de gitaren nooit overkomen zoals ze zijn. Als ik mijn Ibanez op de foto zet met flitser lijkt hij knalrood, terwijl het meer een donker metallic rood is.
Dus gewoon even bekijken, de naam doet me dan niet meer zoveel![]()
Hee HertogJan,
heb je helemaal gelijk in! Ben ook naar de winkel geweest zonder enige voorstudie, en gekeken wat ik leuk vond. Maar ging toen vooral testen op speelbaarheid en geluid. Heb zeker naar de kleuren gekeken, maar helaas niet naar de benamingen ervan.
Nu doet het 'probleem' zich voor dat ik 'm via een particulieren (maar zeker een ervaren!) gitaarbouwer ga bestellen. Hij kan het zich alleen niet veroorloven een paar in te kopen, of 'm terug te brengen als ik de kleur toch niet zo leuk vind. Rede dat ik het bij hem doe trouwens is omdat hij a. niet heel erg duur is, en b. hij besteld 'm via een muziekwinkel (kennis van 'm) als ie daar binnen komt gaat ie kijken, is er iets niet naar z'n zin (bijv. neck oid) stuurt ie 'm terug. Zo ben ik zeker dat ik niks verkeerds koop. Tuurlijk, het is een Gibson dus zal wel goed zijn, maar ik hoor toch af en toe dat er iemand een dure gitaar heeft gekocht waar een aardige afwijking inzit. Vooral grote zaken controleren dr shit niet, zetten het gewoon neer (en logisch, wordt toch wel verkocht) Of misschien met het vervoer/winkelpersoneel/testende klanten slecht mee omgegaan...alles kan
Nu is de meest nabije, redelijke muziekwinkel bijna een uur rijden. Ik ga ze zeker nog in het echt bekijken, ga niks bestellen vanaf een foto, maar wil het liefst alleen nog maar te gaan kijken om het zeker te weten, en dat ik me niet daar nog hoef te orienteren zegmaar.
Maar je hebt helemaal gelijk hoor, maar hoop dat je m'n situatie nu begrijpt...
Laatst gewijzigd door Highway49; 25 juni 2008 om 23:51
weet ik veel dat er zoveel namen voor al die kleuren zijn![]()
en jah, dan nog, als je een slash koopt, dan zeg je toch; ik heb een slash gekocht. weet iedereen meteen hoe die eruit ziet.
en srry hoor dat ik je irriteerde....
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Netjes?!? Als ik posts #4, 8 en 9 lees....Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Sj*s*s, man waarom toch altijd van die aggresieve reacties?
Net of jij álles weet en ieder ander een domme malloot is
De een weet nu eenmaal meer als de ander en bovendien werkt de zoekfunctie niet altijd even gemakkelijk
Als je het allemaal van die domme vragen vindt donder dan op naar een ander topic i.p.v. wéér een topic te vergallen met je aggresieve grote waffel...
mod-edit: en nu heb je er ook een weekje forumvakantie aan je broek. Ga maar ergens anders stoomafblazen.
ja, en raar nu toch dat slash's meest bekende LP een cherryburst (faded) is, en niet een tobaccoburst. dat is iets van de laatste 4 jaar, sinds hij z'n nieuwe signature liet maken. nu heeft ie weer een cherryburst finish.Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
Er worden zoveel dezelfde vragen keer op keer gesteldOorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Dan hoef je toch niet zo aggresief te reageren?
Je kan ook gewoon niet reageren, is veel relaxter voor de anderen en ook voor jezelf...
Favorieten/bladwijzers