Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Powermixer

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard Powermixer

    Hoi, weet niet of die vraag hier thuishoort, maar in ieder geval,
    mijn powermixer is stuk, enkel de rechterspeaker klinkt.

    Het is niet in het 'eindtrap-gedeelte' want als ik de power amp inputs gebruik dan gaan de twee speakers wel...


    Zowel de mono - als stereo inputs klinken slechts uit de rechterspeaker.
    ALs ik met de PAN knop werk dan hoor je slechts ruis ad linkerkant.

    Ik heb enkel het blokdiagram
    Iemand een idee?

    (Het is hetzelfde bij alle kanalen )
    Laatst gewijzigd door dacrow; 9 december 2006 om 17:07
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

  2. #2
    pandjesbaas
    Geregistreerd
    12 januari 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.659

    Standaard

    Vermoedelijk iets met de somversterker van je master.
    Als we hier nou 'es wisten om welke powermixer het ging,
    dan volgt er hopelijk een wat duidelijker antwoord...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top