Hee k heb ff een vraagje aan iemand die wat meer weer over de serial nummer van een squier met een S1008741 nummer ... weet iemand hier iets meer van af ? of Betekend die S en de rest helemaal niks ? ... Alvast Bedankt![]()
![]()
Hee k heb ff een vraagje aan iemand die wat meer weer over de serial nummer van een squier met een S1008741 nummer ... weet iemand hier iets meer van af ? of Betekend die S en de rest helemaal niks ? ... Alvast Bedankt![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Rikguitar; 22 mei 2006 om 17:10
hij/zij komt uit 1994-1995
http://www.fender.com/support/dating...ese_dating.php
Bedankt voor het reageren.. nu weet k tenminste uit welk jaar die komt
![]()
Volgens mij niet. Ik dacht dat de produktie van Squiers eind jaren tachtig naar o.a. Korea werd verplaatst. Die site is sowieso om Fender gitaren te dateren, niet voor Squiers. (Alhoewel de vroegere Japanners wel weer Squier hetenOorspronkelijk geplaatst door Rikguitar
. Om het makkelijker te maken....)
Curiouser and curiouser said Alice....
dagget nie; dit gaat om een fender; een S met een zes-cijferig nummer. TS geeft een 7-cijferig nummer op...Oorspronkelijk geplaatst door Jorikjet
duss .. het verhaal dat m'n squier uit 94-95 komt klopt dus nie ?... maar kan je er wel achter komen uit welk jaar hij komt ??..
Ik ben geen Squier expert, maar ik twijfel er aan of er voor de latere Squiers (na eind jaren tachtig of zo) echt een vast systeem is gehanteerd qua nummering. En is dateren dus moeilijk.
Curiouser and curiouser said Alice....
Dat lees ik idd ook overal...Oorspronkelijk geplaatst door Quink
Wat betreft dat serienummer; zou het ook SIxxxxxx kunnen zijn? ipv de eerste 1 een i dus?
Misschien moet je anders gewoon je vraag eens mailen naar Fender.
Ik kan hier een heel verhaal gaan ophangen, maar je kan het beter zelf lezen.
Ik ben een half jaar geleden ook opzoek gegaan.
Ik heb een Squier met S9......
Is hij in Korea gemaakt? dan gaat dit verhaal op....
Hier is de link.
http://www.strat-central.com/
(kijk onder FMI)
SUCCES!!!![]()
Favorieten/bladwijzers