Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
    Senior Member

Standaard slopen of verkopen ???

Wil jullie om goede raad vragen. Vandaag een andere plank bijgekocht, een Boston strat model.(3t sunburst met maple hals)
    Eigenlijk gekocht om er wat onderdelen af te halen en de rest weer van de hand te doen. Nou schroef ik het ding net uit elkaar, blijkt de neck een stempel te hebben van 29 Juli 1985, eigenlijk een "vintage" dus. Ook heeft de gitaar red fibre PU's, die kom je volgens mij ook niet iedere dag tegen.

Zal morgen bij daglicht wat foto's schieten.

Maar mijn vraag is eigenlijk, zal ik de onderdelen eraf halen, of heeft zo'n plank nog waarde, en laat ik 'm lekker compleet?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit
    Wil jullie om goede raad vragen. Vandaag een andere plank bijgekocht, een Boston strat model.(3t sunburst met maple hals)
    Eigenlijk gekocht om er wat onderdelen af te halen en de rest weer van de hand te doen. Nou schroef ik het ding net uit elkaar, blijkt de neck een stempel te hebben van 29 Juli 1985, eigenlijk een "vintage" dus. Ook heeft de gitaar red fibre PU's, die kom je volgens mij ook niet iedere dag tegen.

Zal morgen bij daglicht wat foto's schieten.

Maar mijn vraag is eigenlijk, zal ik de onderdelen eraf halen, of heeft zo'n plank nog waarde, en laat ik 'm lekker compleet?
    kan je de onderdelen gebruiken? -> slopen

kan je er niets mee, maar als je 'm oplapt en klinkt dan lekker? -> zeker houden!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Senior Member

Standaard

hij is onderdelen denk ik meer waard dan in een stuk.Boston is een merk wat niet bepaald bekend staat om hun gitaren dus de meeste mensen zullen bieden o pmarktplaats als op een beginners/budget gitaar dus iets max. 75 euro. als het een mooie vol houten bodie is het liefst met fender maten en het een goede maple hals het fender achtig kop is kun je die alleen al voor meer dan 75 verkopen los. Pickups etc is dan je winst. Je kunt er ook de onderdelen die je nodig hebt vanaf halen e nde rest verkopen.

Of inderdaad het lekker oplappen (als dat nodig is) en zelf houden.

Senior Member

Standaard

Oplappen is niet nodig, heeft een paar krasjes, maar is verder 100% tot op het laatste schroefje. Het enige wat er aan moet gebeuren is de fretjes aan de zijkant iets bijwerken, nu lijkt de hals meer op een rasp (frets steken iets uit).

Body is vol hout, heeft de zelfde maten als Fender, is alleen dunner, het is trouwens een string trough body, de ferules zitten alleen niet helemaal op een lijn. Hals is ook gelijk aan die van Fender, maar dan met een moer (ipv een inwendige inbus) die er buiten uitsteekt aan de hiel om de halspen te verstellen. Potmeters zien er vreemd uit, zal ik morgen ook een foto van posten.

Senior Member

Standaard

Als ik 'm compleet laat gaat hij zo de deur weer uit, heb niets met Boston, ben meer van de (vintage) Squier's

Dictator

Standaard

Je kan altijd proberen om het in onderdelen te verkopen. Waarschijnlijk haal je bij zo'n gitaar wat meer op dan in originele staat.
    Gezocht: Ibanez DE7

Standaard

heb je fotoos van de headstock? (logo)
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
    heb je fotoos van de headstock? (logo)
    U vraagt, wij draaien

Hier ook nog een totaal plaatje:

Standaard

ah, bedankt.
    de reden waarom ik vroeg is dat ik vroeger (als in 'toen ik jong was'-22 jaar geleden) had ik een distortion van het merk 'boston'. en omdat die fantasties klonk, en ik nooit weer zoiets ben tegen gekomen was ik benieuwd of de logo's hetzelfde waren.. niet dus. zou toch nog steeds van dezelfde importeur of fabrikant kunnen zijn.
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

Senior Member

Standaard

Zijn er meer landen die 'juli' zoals ons schrijven? Ik zou zeggen dat het al snel July wordt of sjing-sjang ofzo. De vraag is dus eigenlijk uit welk land komt deze gitaar?
    wie heeft er nog een groene Cyclone-gitaar te liggen mét handvat?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten