Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ellisvertellis Bekijk bericht
    Heel mooi!
    Ik heb er ook één en gebruik alleen het cleane kanaal met pedaaltjes. Heeft een wat rommelig drive kanaal, vind ik, maar best te doen.
    Zou er graag eens met p90s op spelen!

Grtz!
    Met de P90's word het drive kanaal niet heel rommelig en krijgt hij een mooi "huilend" geluid wat je niet gaat bereiken met een pedaal. Een pedaal blijft meer gecomprimeerd klinken en haalt dat hese keel geluid er uit

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    De Blues-serie van Fender zijn echt goede amps! Ik vind ze ook ook beter klinken dan de Hot Rods. Ik heb de Blues Deluxe. Het ding is een echte pedalen-slet: slikt alles, dus daar ga je niet veel problemen mee hebben denk ik.

Veel plezier er mee!
    De hotrod ken ik niet dus ik zou het verschil niet kunnen beschrijven.
    Ik heb net even de tube screamer er op gezet en met P90's gespeeld. Toch blijft het wat onnatuurlijker klinken en wanneer je de drive op het pedaal openschroeft dan krijg ik een bepaalde fizzy ness die ik niet mooi vind. Als je die dicht laat en hem meer met de volume van het pedaal op zn donder geeft blijft hij mooier.

Zo nu weer verder experimenteren.

Senior Member

Standaard

ik ben blij dat de blues de ville je bevalt, ik ben er nu al van overtuigd dat de amp beter tot zijn recht komt dan toen hij bij mij stond, wat ik al eerder heb gezegd het is een prachtige versterker met een eigen karakter. En ik ben blij met de epi en de cabinet kortom volgens mij een klassieke win win situatie haha.... Hey veel plezier ermee
    Flightcase voor ENGL thunder 50 reverb gezocht ( in de omgeving van friesland )

Senior Member
    Blog Entries
    4

Smile

Bedankt, jij ook veel speelplezier met je nieuwe cab en de epi. Die stiekem toch een beetje gemist word.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten