Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 117

Discussie: Goeiedag...

  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
    En ik ook niet tegenover jou En ik vind dat je de fouten van je geloof moet kunnen toegeven, niet proberen te verdoezelen met maffe argumentjes. Anders zouden ze er niet in geloven zeg je? Weet je dat 95% van alle christenen hun geloof in de jeugd is opgedrongen door de ouders, of beinvloed door?

    En ja, misschien is het een beetje begriploos, en respectloos, maar in de praktijk gaat het vaak wel zo. Het was dus geen gedachtenloze post, alhoewel het natuurlijk wel op mijn ervaringen gebasseerd is.
    Ja, wat voor jou maffe argumentjes lijken, kunnen voor christenen wel degelijk betekenis hebben.

    En natuurlijk word je gevormd door je opvoeding. Jij ook. Niks geks aan. Maar doe nou niet alsof dat zo slecht is als je christelijk bent opgevoed.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Ja, wat voor jou maffe argumentjes lijken, kunnen voor christenen wel degelijk betekenis hebben.

    En natuurlijk word je gevormd door je opvoeding. Jij ook. Niks geks aan. Maar doe nou niet alsof dat zo slecht is als je christelijk bent opgevoed.
    Dat zeg ik ook niet, dat het slecht is. Maar het probleem is wel vaak dat ze niet willen luisteren naar anderen. En in hoeverre mijn geloof beinvloed is door mijn ouders zou ik niet weten. Mijn vader draagt het christelijke kruis om zijn nek, hoewel hij hier verder nooit over praat. Mijn moeder is atheist. En ik zelf zou mezelf moeten kwalificeren als heidene. Trek uw conclusie

    Verder lijkt het me eigenlijk ook niet verstandig dit topic nog verder te verdoezelen, mocht je hier opin willen gaan, graag PM
    Gitaarloos > Volkswagen Jetta MKII <3

  3. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
    En ik ook niet tegenover jou En ik vind dat je de fouten van je geloof moet kunnen toegeven, niet proberen te verdoezelen met maffe argumentjes. Anders zouden ze er niet in geloven zeg je? Weet je dat 95% van alle christenen hun geloof in de jeugd is opgedrongen door de ouders, of beinvloed door?

    Dat kan best kloppen inderdaad. Daarom keren veel mensen zich als ze ouder zijn van het geloof af... Ik ken veel mensen die christelijk zijn opgevoed maar er niet naar leven, das hun keus en kan ik respect voor hebben.

    @Rockmother: Ik vind de reacties van sommige mensen echt niet kunnen, als je mensen wilt uitlokken met iets wat in mijn ogen sarcasme en disrespect heet kun je dat niet normaal noemen als men claimt respectabel te zijn. Ook niet als het tegen een ''nieuw'' lid is. Misschien kom ik soms wat bot of overdreven over, dat is heus niet altijd de bedoeling.

    een beetje respect kan geen kwaad...

  4. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ndw
    @Rockmother: Ik vind de reacties van sommige mensen echt niet kunnen, als je mensen wilt uitlokken met iets wat in mijn ogen sarcasme en disrespect heet kun je dat niet normaal noemen als men claimt respectabel te zijn. Ook niet als het tegen een ''nieuw'' lid is. Misschien kom ik soms wat bot of overdreven over, dat is heus niet altijd de bedoeling.
    Ghehe, je hebt gezegd dat de meesten van ons zullen rotten in de hel, dat is idd "een beetje bot"

    Moet je trouwens geen andere wang toekeren, zoeits was het toch?

  5. #95

    Standaard

    Dat klopt, maar ik ben ook niet perfect.

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Locatie
    Ass'n
    Berichten
    807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
    Ghehe, je hebt gezegd dat de meesten van ons zullen rotten in de hel, dat is idd "een beetje bot"

    Moet je trouwens geen andere wang toekeren, zoeits was het toch?
    Je kunt kiezen, OT zegt dat je oog om oog moet doen en NT dat je de andere wang moet toekeren.

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    I am feeling Like...


    DARKTHRONE

    Sardonic Wrath..dat was nog is een plaat!

    offeuh , BURZUM


    Ja, ik heb m'n provocatie uurtje ook weer gehad nu ...
    HERRIE.

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
    Ghehe, je hebt gezegd dat de meesten van ons zullen rotten in de hel, dat is idd "een beetje bot"

    Moet je trouwens geen andere Yang toekeren, zoeits was het toch?
    Misschien is dat een idee?
    HERRIE.

  9. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
    offeuh , BURZUM
    Zeg, ik wil niet lullig doen, maar als je de albumhoes van Immortal's Pure Holocaust post, zet er dan geen Burzum bij..
    Gitaarloos > Volkswagen Jetta MKII <3

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Locatie
    Hardenberg
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ndw
    @Rockmother: Ik vind de reacties van sommige mensen echt niet kunnen, als je mensen wilt uitlokken met iets wat in mijn ogen sarcasme en disrespect heet kun je dat niet normaal noemen als men claimt respectabel te zijn. Ook niet als het tegen een ''nieuw'' lid is. Misschien kom ik soms wat bot of overdreven over, dat is heus niet altijd de bedoeling.
    Heeft sarcasme in jouw ogen dan iets met dis-respect te maken? op dit forum?

    meid, neem alles hier toch niet zo letterlijk!!

    One big family!!

    edit: jezus christus, om te janken dit topic...
    Laatst gewijzigd door tabmaniac; 4 november 2007 om 23:46
    Peavey5150 - 2x4x12 Jensen - Ibanez rgr321 - Korg dt-10 - Tanglewood tw60

    Project Liberate
    Myspace

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top