Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 29 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 285

Discussie: Beginnersbassen

  1. #211
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2008
    Locatie
    bij de tap
    Berichten
    588

    Standaard

    die vintage modified is echt fijn! mijne licht nu ffe uit elkaar, maar hij wordt nog fijner want ik heb er de handtekening van Stanley Clarke, Marcus Miller en Victor Wooten op



    srry liet me even gaan.............
    ♫´¨)
    ¸.-´¸.-♪´¨) ¸.-♪¨)
    (¸.-´ (¸.-` ♥♫ ♪ ™ ♫.-´¯`-.♪
    º¤ø„¸¨"°º¤ø„¸¸„ø¤º°"¨¸„ø¤º°"º°"
    ¨"°º¤ø„¸ red hot chili peppers ¸„ø¤º°"
    ¸„ø¤º°"¨¸„ø¤º°"¨¨"°º¤ø„¸¨"°º¤ø

  2. #212

    Standaard

    heeft iemand ff een antwoord op deze vraag ?? :P

    waar kan ik afstel schroeven/boutjes voor in mijn wilkinson bridge vinden?? :O

    PM me of reply
    op zoek naar mensen rondom groningen om in groningen mee te chillen en over bassgitaren en stuff te praten onder het genot van een pot bier ^_^


    Gear:

    beginner stagg lefty (word verbouwd hardware change etc.)
    http://viewmorepics.myspace.com/inde...ageID=35301779

    Carvin LB75L
    http://viewmorepics.myspace.com/inde...ageID=35301694

  3. #213

    Standaard

    Ik loop stage bij een muziekwinkel en heb prettige ervaringen met de Squier jazzmodellen, er komen niet vaak bassisten, maar als ze komen zitten ze meestal op de jazz squier's te spelen. Bijv. de vintage modified van +/- 250-, klinkt gewoon lekker en jazzy. Nja dan moet je er ook nog wel van het model houden! Als je het geld hebt, zou ik deze als beginnersgitaren nemen. Raad geen stagg aan, na een jaar heb je er al genoeg van, en gooi je hem het liefst weg;( I.M.O En geen Behringer basgitaren, persoonlijke ervaring als eerste basgitaar, en dat is dus echt klote, nog 10x slechter dan stagg'jes.
    gz.

  4. #214
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    483

    Standaard

    Doe ik voor 140 euro hier een goede deal aan?

    Een Epiphone (Epiphone by Gibson staat op de headstock) en een dubmachine, kabel en hoes...


  5. #215

    Standaard

    hallo, ik weet dat er veel vragen zijn voor een goede bas, maar toch zou ik advies willen hebben over een beginnerssetje die ik op het oog heb, ik heb verder TOTAAL GEEN ervaring met basgitaren en/of gitaren of iets dergelijks.

    dit is de set die ik op het oog heb:click!

    is dit een goede set om mee te beginnen?

  6. #216
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiekGast Bekijk bericht
    hallo, ik weet dat er veel vragen zijn voor een goede bas, maar toch zou ik advies willen hebben over een beginnerssetje die ik op het oog heb, ik heb verder TOTAAL GEEN ervaring met basgitaren en/of gitaren of iets dergelijks.

    dit is de set die ik op het oog heb:click!

    is dit een goede set om mee te beginnen?
    Pff ik kan echt niet omgaan met die site die je erbij zet. Waarom kunnen ze niet gewoon even neerzetten wat er precies in zit en wat t kost?

    Als je ff post welke bas, versterker etc. er allemaal in zit en voor welke prijs komen we denk ik al een stuk verder.

    Het merk zegt me verder niets, en ook via http://reviews.harmony-central.com/ (een site waar heeeel veel instrumenten reviews staan) kan ik er niets over vinden. Daar valt dus weinig over te zeggen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Heb je de bos haar van Henkie Spenkie wel eens gezien??? Dat is genoeg brandstof om ons in een split second te cremeren We hebben 'm wel eens door de deur moet duwen, hij kwam er gewoon niet door!

  7. #217

    Standaard

    goed, ik ga toch voor deze:click!(dit keer staan alle specs erbij en de prijs staat rechts bovenin het rode vakje) is dit een goede set om mee te beginnen?

  8. #218
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiekGast Bekijk bericht
    hallo, ik weet dat er veel vragen zijn voor een goede bas, maar toch zou ik advies willen hebben over een beginnerssetje die ik op het oog heb, ik heb verder TOTAAL GEEN ervaring met basgitaren en/of gitaren of iets dergelijks.

    dit is de set die ik op het oog heb:click!

    is dit een goede set om mee te beginnen?
    Het merk Jack & Danny is het huismerk van Musicstore (made in china), wat op zich erg leuke dingen zijn, zeker voor beginners. De kwaliteit/prijs verhouding vind ik altijd erg goed. Zelf heb ik een les paul gitaar van dat merk, waar ik echt heel tevreden mee ben (was bedoeld als backup, maar is nu mijn main axe, wel na vervanging van de brug pickup).
    Een goede vriend van me heeft n.a.v. mijn ervaring met het merk een goedkope 7-snaar gekocht, waar hij uiterst blij mee is.
    Een andere vriend heeft ook n.a.v. mijn ervaring met het merk een J&D bass gekocht, en ik moet zeggen dat ding speelt inderdaad erg lekker.

    Binnenkort ga ik zelf nog een strat van J&D aanschaffen, ik heb 3 gitaren met humbuckers, en wil ook voor thuis wel eens een gitaar met single coils.
    Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

  9. #219

    Standaard

    ik speel nu al een jaartje gitaar, maar wil ook wel eens beginnen bassen..
    nu heb ik dit besteld:
    http://www.musicstore.de:80/de_DE/EU...BAS0001438-002

    is dit een beetje goed om mee te beginnen?

  10. #220
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Zoals ik al zei, de prijs kwaliteitsverhouding is erg goed. Meestal krijg je voor dat bedrag een bas met een waardeloze body (hol). Deze is massief, dat is dus zeker wel een pro.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top