Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 19 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 188
  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard Het gratis aangeboden topic

    Edit: Spullen uit deze post zijn niet meer beschikbaar
    Noid is de nieuwe eigenaar

    ===========

    Naar aanleiding van Het grote weggooien is zonde-topic (wat overigens terecht gesloten was) een nieuw topic.

    In dit topic mag niets verdient worden, ook ruilvoorstellen is niet toegestaan. Reden hiervoor is dat het anders toch weer op een slotje uitdraait.

    Mensen die zich hiervoor speciaal aanmelden bij het forum worden genegeerd. (jaja, dat zien we vanzelf wel aan de aanmelddatum en het aantal posts)

    Het enige dat toegestaan is, is het aanbieden (GRATIS) van zelfbouwspul dat je toch niet meer gebruikt.

    Het idee is om als bouwers onder elkaar, elkaar een beetje te steunen.

    Ik trap af:

    Een setje stratmallen (gemaakt vanaf een digitale tekening, kan op sommige plekken misschien een milimeter afwijken. o.a. gebruikt bij die roze strat van mij)

    Een elzen body met hap eruit (achterkant onderste horn) en een niet al te strakke lijmnaad. (moet dus een stukje hout ingelijmd worden, en dekkend afgelakt.

    Twee stukken elzen (met een paar knoestjes, maar valt wel met passen en meten een strat of tele body uit te halen).

    Een ruwe esdoon hals (lefty met dual action halspen, rosewood toets, geradiusd en voorgezaagd) Minpunt: gat bij halspen aansluiting is niet super mooi. Ben een perfectionist, dus deze maak ik niet meer af.

    De hele klerezooi is in 1x af te halen en het mooiste : GEHEEL GRATIS!!!

    Moet binnen 2 weken weg, ik blijf er niet mee zitten leuren.

    Tevens een stuk zwart tolex van ongeveer 130 bij 100 cm. Krijg je er ook bij. Wat je ermee moet, moet je zelf weten.






    Laat dit goedbedoelde topic niet gesloten worden. Geef de Mods geen aanleiding hiertoe. DUS GEEN HANDEL A.U.B. Ff met z'n allen dit goed in de gaten houden.
    Laatst gewijzigd door G.G.; 18 oktober 2007 om 08:43

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    @GG: Leuk idee! EN als je het dan echt weg doet ... wil ik het zeer graag allemaal hebben.

    Oh ja, leuk om als ik dan zelf gematst wordt ook weer iemand anders proberen te matsen: Ik heb een western acoustische gitaar staan, zonder hardware en met een dubieuze hals (waarschijnlijk frets niet goed gepositioneerd). Twee gaatjes in de hals (van de achterkant door het fretboard). Vanavond volgt een foto. Had hem willen gebruiken als "studiemodel" om wat te oefenen met zelfbouwen. Maar met het spul van GG maak ik een grotere stap vooruit

    (Mag van mij eigenlijk zelfs wel onderdeel v/d spelregels zijn: alleen wat krijgen als je ook weer wat aanbiedt).
    Laatst gewijzigd door Noid; 16 oktober 2007 om 23:37
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid
    @GG: Leuk idee! EN als je het dan echt weg doet ... wil ik het zeer graag allemaal hebben.
    ja ja. Het is geen onzin topic. Dan sta jij bovenaan de lijst. Als het het echt wilt hebben, kan je het afhalen. Afhalen is de enige vereiste, ik ga niets opsturen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Ja, is goed, wil het hebben. Je woont in R'dam toch? Ik zal je even PM-en voor adres gegevens en om af te spreken.

    By the way: wat vind je van mijn idee om aan de regels toe te voegen dat het leuk zou zijn dat iemand die wat krijgt ook weer wat beschikbaar stelt? Zoals die accoustische bak die ik hierboven aanbied voor wie hem maar wil.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid
    Ja, is goed, wil het hebben. Je woont in R'dam toch? Ik zal je even PM-en voor adres gegevens en om af te spreken.

    By the way: wat vind je van mijn idee om aan de regels toe te voegen dat het leuk zou zijn dat iemand die wat krijgt ook weer wat beschikbaar stelt? Zoals die accoustische bak die ik hierboven aanbied voor wie hem maar wil.
    Die regel voer ik liever niet in, krijg je weer het risico dat het hier een soort ruilbeurs wordt.

    Ja kan natuurlijk ook je zelfbouwspullen op marktplaats.nl gratis aanbieden, dan raak je het ook wel kwijt. Maar het lijkt me juist leuk om het zelfbouwspul binnen het gitaarnetforum te houden. Gewoon elkaar een beetje helpen.

    Ik bied natuurlijk mijn spullen waar wel "handel" in zit gewoon aan op marktplaats. Maar de spullen uit de eerste post leveren teveel gedoe op op marktplaats, en dan vind ik dit een stuk leuker.

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Locatie
    H'sluis
    Berichten
    77

    Standaard

    Erg leuk dat er weer leven in dit idee wordt geblazen, ik vond het jammer dat de vorige gesloten werd maar dat moest ook wel echt. Ik heb zelf niks meer over maar ik wou dit ff kwijt.

  7. #7

    Standaard

    Crap! Ik zou graag zo'n template willen komen halen... en ik heb ook een paar fender/squier bodies waar ik van af moet..
    maar het hele afhalen werkt niet voor mij
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    ik kon het spul van G.G. niet halen, en dat was wel zijn inzet dus jammer voor mij.
    misschien dat je je body's best wel kunt aanbieden en dat diegene die het wil hebben gewoon het verzenden betaald.
    het blijft een leuke topic en hoop dat de mods het laten staan.

  9. #9

    Standaard

    Noid ik hou me zeer aanbevolen voor de acoustische bak van je! Ik ben er namelijk al een tijd naar nog een op zoek, diegen die ik nu heb was voor mij doen prijzig en die neem ik nooit verder mee dan huis. Ik wil er eentje die ik wel verder mee kan nemen

    (en leuk om te knutselen natuurlijk)
    Laatst gewijzigd door Oetsie; 16 oktober 2007 om 15:44

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Smurfenland
    Berichten
    1.269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    Naar aanleiding van Het grote weggooien is zonde-topic (wat overigens terecht gesloten was) een nieuw topic.

    In dit topic mag niets verdient worden, ook ruilvoorstellen is niet toegestaan. Reden hiervoor is dat het anders toch weer op een slotje uitdraait.

    Mensen die zich hiervoor speciaal aanmelden bij het forum worden genegeerd. (jaja, dat zien we vanzelf wel aan de aanmelddatum en het aantal posts)

    Het enige dat toegestaan is, is het aanbieden (GRATIS) van zelfbouwspul dat je toch niet meer gebruikt.

    Het idee is om als bouwers onder elkaar, elkaar een beetje te steunen.

    Ik trap af:

    Een setje stratmallen (gemaakt vanaf een digitale tekening, kan op sommige plekken misschien een milimeter afwijken. o.a. gebruikt bij die roze strat van mij)

    Een elzen body met hap eruit (achterkant onderste horn) en een niet al te strakke lijmnaad. (moet dus een stukje hout ingelijmd worden, en dekkend afgelakt.

    Twee stukken elzen (met een paar knoestjes, maar valt wel met passen en meten een strat of tele body uit te halen).

    Een ruwe esdoon hals (lefty met dual action halspen, rosewood toets, geradiusd en voorgezaagd) Minpunt: gat bij halspen aansluiting is niet super mooi. Ben een perfectionist, dus deze maak ik niet meer af.

    De hele klerezooi is in 1x af te halen en het mooiste : GEHEEL GRATIS!!!

    Moet binnen 2 weken weg, ik blijf er niet mee zitten leuren.

    Tevens een stuk zwart tolex van ongeveer 130 bij 100 cm. Krijg je er ook bij. Wat je ermee moet, moet je zelf weten.






    Laat dit goedbedoelde topic niet gesloten worden. Geef de Mods geen aanleiding hiertoe. DUS GEEN HANDEL A.U.B. Ff met z'n allen dit goed in de gaten houden.
    moet alles in 1 keer weg of mag het ook in delen?
    Said Hamlet to Ophelia,
    I'll draw a sketch of thee,
    What kind of pencil shall I use?
    2B or not 2B?

    Spike Milligan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top