Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 188
  1. #21

  2. #22

    Standaard

    Het enige nadeel vind ik dat je wel moet uitkijken dat de amplug (zittend spelend op bv een bank) bij een Les Paul of Telecaster enigszins in de weg zit waardoor je hem zou kunnen beschadigen.
    Hmm, ja, daar zeg je zoiets, zou die wel in een strat passen ??? Zou wel straf zijn van vox mochten ze daar niet aan gedacht hebben, maar als je zo naar de foto's kijkt

    Dat je wat moet opletten bij een les paul al zittend, is denk ik niet zo'n probleem, met een jack kabel zonder hoek in is dat nu ook al zo...

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HotRat
    Hmm, ja, daar zeg je zoiets, zou die wel in een strat passen ??? Zou wel straf zijn van vox mochten ze daar niet aan gedacht hebben, maar als je zo naar de foto's kijkt

    Dat je wat moet opletten bij een les paul al zittend, is denk ik niet zo'n probleem, met een jack kabel zonder hoek in is dat nu ook al zo...
    Of je koopt/ maakt een verleng kabeltje, ook alles opgelost.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  4. #24

    Standaard

    Idd is rap gemaakt maar zou wel jammer zijn, weer een kabel bij, terwijl het punt van deze dingetjes toch ook mobiliteit is, zeker met koptelefoon...

    EDIT: ow ik zwijg al, zag net in een ander youtube filmpje dat het dus makkelijk past in een strat...
    Laatst gewijzigd door HotRat; 6 februari 2008 om 15:15

  5. #25

    Standaard

    De Amplug past zonder problemen in de strat.
    Het zou ook wel heel vreemd zijn als Vox iets op de markt zou brengen dat op zo ongeveer de helft van de gitaren niet zou passen!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Locatie
    Bayside High
    Berichten
    1.340

    Standaard

    Dit filmpje is wel leuk:

    http://nl.youtube.com/watch?v=WeRU9Q...eature=related

    Vooral die SRV imitatie is erg goed gedaan. Leuk dingetje die AC30 of de Classic Rock.
    Vote for Pedro!

  7. #27

    Standaard

    ik had een vraagje:

    Ben van plan om zo'n amPlug van Vox aan te schaffen om op deze manier minder mijn ouders te irriteren maar welke moet ik hebben?

    - AC30
    - Metal
    - Classic Rock

    Ik speek voornamelijk Iron Maiden dus de AC30 valt volgens mij al af?

    Wat is jullie advies?

  8. #28

  9. #29

    Standaard

    Ok das duidelijk....

    Waarom deze en niet de Metal??

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevervolks
    Ok das duidelijk....

    Waarom deze en niet de Metal??
    Omdat ik vind dat die het beste aanleunt bij het soort geluid dat je zoekt. De AC30 is te brits gevoiced en de metal is te metal. Luister gewoon even naar die filmpjes en de geluiden op de vox-site, dan hoor je het wel...

    Maar het is natuurlijk persoonlijke smaak. Een AC30 kan je ook voldoende oversturen om rock te spelen...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top