Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 59
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2006
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    498

    Standaard

    ohja, die zou je bijna over het hoofd zien
    serie/parralel, actief/passief, actieve EQ, oftewel, je kunt dr genoeg mee :P
    Gomez UK-10 Ukulele :P
    'Jamboree' (El Cheapo) Spaanse Gitaar
    Cort Curbow 4FL
    Farida Precision Bass
    Squier Deluxe Hot Rails Stratocaster
    Digitech Hot Head
    Dunlop Crybaby Bass
    Behringer Mic100 (Preamp)
    Behringer EQ700 (Prima feedback buster, als ik akoestische instrumenten versterk)
    Ibanez SW25
    Fender '57 Mini Twin Amp

  2. #32
    Member
    Geregistreerd
    23 september 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    33

    Standaard

    Ziet er ook errug goed uit ........
    't Word steeds moeilijker

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjamaan G
    Ziet er ook errug goed uit ........
    't Word steeds moeilijker
    Pak de Jaguar bass (die wist me het meest te bekoren van de 3 (Jaguar, Stu Hamm, P-J Precision Bass)), die levert het meeste bas voor z'n prijs (+-800€) + het is een vrij unieke bas
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  4. #34
    Member
    Geregistreerd
    23 september 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    33

    Standaard

    Ik kan dan natuurlijk wel een vettere versterker kopen als ik die jaguar neem met desnoods wat losse effecten erbij.
    Alweer wat stof tot nadenken

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjamaan G
    Ik kan dan natuurlijk wel een vettere versterker kopen als ik die jaguar neem met desnoods wat losse effecten erbij.
    Alweer wat stof tot nadenken
    [Mr-T mode]

    SHUT UP YOU FOOL, BUY THE JAGUAR YOU FOOL!

    [/Mr-T mode]





    (ja, ik zit nog in m'n A-team periode )
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Het verschil tussen een Precision en een Jazzbass?
    Het verschil in klank is vrij groot zou ik zeggen, uit de Precision krijg je een contrabasachtige sound die je niet uit de Jazz krijgt, met plectrum bespeeld kan een Precision heel agressief en middig klinken om door een harde Rockband heen te snijden...
    Een Jazz is meer voor de solokunstenaars, de notenglijers zeg maar, de halve bassistenwereld speelt op een Jazzbass...
    Oh ja, als je een Precision neemt, neem dan geen actieve want die klinken absoluut niet als een echte Precision...
    Een echt goede Jazzbass hoeft ook niet actief te zijn, liever niet zelfs naar mijn idee, maar dan moet je dus wel een echt goede Jazzbass vinden...

    Wat betreft versterkers vind ik Trace Elliot echt helemaal ruk, die vind ik echt kut klinken dus die zou ik zelf nooit nemen...
    Ampeg klinkt wel tof, zelfs die transistorcombotjes, best lekker te doen hoor...
    Die oude Marshall bassamps vind ik ook te gek klinken en die hoeven tweedehands helemaal niet zo duur te zijn, zo'n JCM800 Bass top ofzo...

  7. #37
    Member
    Geregistreerd
    23 september 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    33

    Standaard

    Als ik nou een jaguar zou kopen en die zou ik met de tyd (zal wel niet gebeuren) willen verkopen, is da ding dan wel ietwat waardevast, of krijg ik er dan njente naadje noppes meer voor?
    Is een beetje offtopic, maar tis mijn topic en ik vind t okee
    Qua amp zit ik in mn hoofd nog steeds op die roland cube 100 watt,die klinkt vind ik errug goed en elk oor is toch weer anders, maar ik moet maar 's een paar verschillende uitproberen. Daar komt nog bij dat die jaguar int rood is en dat vind ik tot nog toe nog een van de mooiere kleuren voor een gitaar en 't oog wil ook wat toch?
    Ben er nog niet echt uit , maar een p-bass word t sowiso niet.
    Zit te twijfelen tussen de jazz- en de jaguar bass en neig naar de jaguar. Binnenkort maar ffies horen in Groningen.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjamaan G
    Als ik nou een jaguar zou kopen en die zou ik met de tyd (zal wel niet gebeuren) willen verkopen, is da ding dan wel ietwat waardevast, of krijg ik er dan njente naadje noppes meer voor?
    Is een beetje offtopic, maar tis mijn topic en ik vind t okee
    Qua amp zit ik in mn hoofd nog steeds op die roland cube 100 watt,die klinkt vind ik errug goed en elk oor is toch weer anders, maar ik moet maar 's een paar verschillende uitproberen. Daar komt nog bij dat die jaguar int rood is en dat vind ik tot nog toe nog een van de mooiere kleuren voor een gitaar en 't oog wil ook wat toch?
    Ben er nog niet echt uit , maar een p-bass word t sowiso niet.
    Zit te twijfelen tussen de jazz- en de jaguar bass en neig naar de jaguar. Binnenkort maar ffies horen in Groningen.
    Jaguar wordt maar beperkt gefabriceerd naart schijnt, dus die gaan zeker hun waarde behoude, misschien zelfs stijgen in waarde. (en mocht j'm kwijt willen, ik wil altijd ruilen met m'n Jazz Bass met S1 & faseschakelaar hoor). Ze worden geleverd int rood, met matching headstock, of gewoon int zwart (ziet er ook errug lekker uit). Ga gewoon voor je jaguar, in dezelfde prijsklasse overklast deze de jazzbassen met gemak! Roland Bass Cube 100 is errug goed, maar nu je toch nog geld over zou hebben op het budget, kijk ook eens naar de Fender Bassman-basversterkers, die zijn ook erg goed!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2006
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    498

    Standaard

    Ik zou zelf zeker voor die jaguar + roland cube gaan, in jouw geval, vooral die cube vond ik echt lekker klinken

    (ik ben zelf meer fretloos / precision:P)
    Gomez UK-10 Ukulele :P
    'Jamboree' (El Cheapo) Spaanse Gitaar
    Cort Curbow 4FL
    Farida Precision Bass
    Squier Deluxe Hot Rails Stratocaster
    Digitech Hot Head
    Dunlop Crybaby Bass
    Behringer Mic100 (Preamp)
    Behringer EQ700 (Prima feedback buster, als ik akoestische instrumenten versterk)
    Ibanez SW25
    Fender '57 Mini Twin Amp

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OJJVZ
    Ik zou zelf zeker voor die jaguar + roland cube gaan, in jouw geval, vooral die cube vond ik echt lekker klinken
    Groot gelijk!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OJJVZ
    (ik ben zelf meer fretloos / precision:P)
    Ik zou ook nog eens fretless moeten leren, 'k zit al een tijdje te azen achter die squier jazz fretless
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top