Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 97 van 97

Discussie: Hallo

  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    Mol, België
    Berichten
    2.066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Neenee, de topicstarter is gebanned, dit is iemand met een zeer gelijkende naam (acousticguitarman <-> AcOuStIc-GuItAr-FREAK)
    Ik vind het bizar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Wickerman is een lul. Die ga ik niet feliciteren.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransoos
    lucky bastard
    die van mij is pas van '91
    lucky bastard, die van mij is pas van '02
    HERRIE.

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2005
    Berichten
    555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
    lucky bastard, die van mij is pas van '02
    lucky bastards..
    ik heb er geen :P

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Wink

    IK ben hier de lucky bastard, want ik heb net een splinternieuwe!! Kan ik hem lekker zelf reliccen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Wat een raar theadje zeg, dit. Ik had op m'n zeventiende een USA tele, dus zo ongeloofwaardig vind ik dit niet. Met vakantiebaantjes en ouders die je willen en kunnen stimuleren (mijn vader speelt ook gitaar) kan zoiets best. Anderen hadden een brommer, gingen op skivakantie of zaten op een dure sport, dat had ik dan weer niet.

    En weet jij veel, misschien heeft die jongen z'n vader goed geboerd, geen reden om l*lig tegen hem te doen. Beetje jaloers, vrienden?

  6. #96

    Standaard

    Die gast zat gewoon dom te patsen zonder dattie het kon bewijzen, blij dat hij weg is.

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Wat een raar theadje zeg, dit. Ik had op m'n zeventiende een USA tele, dus zo ongeloofwaardig vind ik dit niet. Met vakantiebaantjes en ouders die je willen en kunnen stimuleren (mijn vader speelt ook gitaar) kan zoiets best. Anderen hadden een brommer, gingen op skivakantie of zaten op een dure sport, dat had ik dan weer niet.

    En weet jij veel, misschien heeft die jongen z'n vader goed geboerd, geen reden om l*lig tegen hem te doen. Beetje jaloers, vrienden?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Wat een raar theadje zeg, dit. Ik had op m'n zeventiende een USA tele, dus zo ongeloofwaardig vind ik dit niet. Met vakantiebaantjes en ouders die je willen en kunnen stimuleren (mijn vader speelt ook gitaar) kan zoiets best. Anderen hadden een brommer, gingen op skivakantie of zaten op een dure sport, dat had ik dan weer niet.

    En weet jij veel, misschien heeft die jongen z'n vader goed geboerd, geen reden om l*lig tegen hem te doen. Beetje jaloers, vrienden?
    Ja, maar op je 16 al een Gibson Les Paul van 2000€ EN een Guild akoestische van 2500€ EN een Clarck Handgemaakte Marshallkloon van kweenihoeveel € gaat er best wel over.


    (op m'n 17 had ik ook een Fender USA Strat hoor)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top