Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 97

Discussie: Hallo

  1. #1

    Standaard Hallo

    Hoi ik ben Matthijs en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 16 jaar en heb al drie jaar privéles. Ik speel akoestisch en elektrich maar het meest akoestisch. (kijk mijn naam). Ik heb 1 Les Paul. 1 klassiek/ spaanse gitaar en 1 westerngitaar. Mijn westerngitaar was het duurst en daar ga ik zo bij akoestische gitaren een topic over openen. Ik heb er niet zoveel info over. Ik vindt het erg leuk om gitaar te spelen en ben blij dat er zo'n leuk forum is waar ik erover kan praten!

    Groeten,

    Matthijs

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    Hoi ik ben Matthijs en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 16 jaar en heb al drie jaar privéles. Ik speel akoestisch en elektrich maar het meest akoestisch. (kijk mijn naam). Ik heb 1 Les Paul. 1 klassiek/ spaanse gitaar en 1 westerngitaar. Mijn westerngitaar was het duurst en daar ga ik zo bij akoestische gitaren een topic over openen. Ik heb er niet zoveel info over. Ik vindt het erg leuk om gitaar te spelen en ben blij dat er zo'n leuk forum is waar ik erover kan praten!

    Groeten,

    Matthijs
    Welkom!

    Enneuh! Foto's van je gear willen we zien (bij elec. gitaren is er een topic "post je collectie").

    Wat voor Les Paul heb je (Epi? Gibson (alhoewel, dan nog een duurdere akoestische vinen ))
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #3

    Standaard

    Ik kan geen foto's maken. Ik kan wel van internet halen die ik heb maar ik weet ook niet hoe je een foto moet plaatsen. hoe gaat dat?

  4. #4

    Standaard

    Dit is de Les Paul. Ik heb hem daar niet gekocht (bij een muziekzaak bij mij in de buurt). Maar dit is hem wel. De akoestische is iets duurder.

    http://www.musicstore.de/is-bin/INTE...mpTo=OfferList

  5. #5

    Standaard

    De spaanse kost niet zoveel maar die gebruik ik ook bijna nooit. Daar heb ik het mee geleerd

  6. #6

    Standaard

    Verwend gitaristje: welkom hier :-)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Euh! WATTE! Wrede Gibson, en dan een NOG duurdere akoestische? en maar 16 jaar zijn????
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  8. #8

    Smile

    Maar ik ben er ook serieus mee bezig

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    Maar ik ben er ook serieus mee bezig
    WIJ ALLEMAAL! (en wij moeten het met epihones doen)

    anyway, je blijft welkom hoor (stak me even de ogen uit, die gibson)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  10. #10

    Thumbs up

    dank je dat je hem zo mooi vindt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top