Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 16 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 160

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    joepieeeee we hebben een optreduuuh!!! op n lekker lullig schoolfeesie! we wilden eerst nie spelen maar iedereen drong zo aan dat we het toch maar doen... sta je daar te spelen voor iets van 30 man waar je de dag daarna weer mee in de klas zit...maar goed beter dan nix :razz:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2001
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    500

    Standaard

    gewoon de hele boel upfucken daaro. kan je lachen :smile: (o, de kans dat je dan nog een keer gevraagd wordt verminderd dan wel aanzienlijk, maargoed)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    hahahaha we zijn niet echt gevraagd, het is ons eigen feestje hahaha van de drumster en mij, we wilden eerst nie spelen, maar iedereen vroeg t haha ja we zijn zooo gewild :razz:

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Zelfs voor 30 man is een optreden kickuh! Mn eerste was op de muziekavond van school.

    ...in de Doelen voor 600 man :grin:

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    wow 600 man dat rulesss

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Zekerz, ik stond wel flink te scheiten op dat podium zeg...wat was ik zenuwachtig.

    Ik stond dus mn gitaar in de output van mn MT2 te doen en de input van mn MT2 in de footswitch van mn Marshall.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    hahaha :razz: LOL ik ga vast ook zo'n blunder maken, tis helemaal niet de eerste keer ofzo, iets van de 6e keer, maar k doe altijd iets doms dat staat vast. ik ga nog maar ff n pedaaltje lenen van iemand, anders wordt t erg saai.

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    3 september 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    97

    Standaard

    Ook leuk: had ik bij m'n eerste optreden: Had ik m'n expressie pedaal verkeerd aangesloten en tsja, daar gaat je mooie wah-wah geluidje. Gelukkig kwam ik er tijdens een slagpartij achter en niet tijdens een solo. maareh... good luck ennieweej

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Nog een blunder van mij: K was voor Nothing else matters vergeten mn drop D tuning ongedaan te maken. Mn gitaar stond dus nog in D. :sad:

    tsja, k speel ook nog maar 1,5 jaar

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    hahaha dat zou ook iets voor mij zijn! ik ben ook wel ns mn plectrums vergeten, k had r evht geen 1 bij me, toen kreeg ik r een van iemand uit de zaal gelukkig :razz: en natuurlijk n snaar breken tijdens een solo, dat is me ook wel ns overkomen. was gelukkig niet zo'n belangrijk optreden, was voor n goed doel op school. ging sowieso kut dat optreden vet valse zangeres hadden we toen en een iritante punker die de godganse tijd zat te zeiken of ie straks ook even om mijn gitaar mochten spelen (???) waarom weet k echt niet want t was n super vage nepstrat maar okeej :razz:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top