Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard twee pedalen stereo schakelen

    Ik heb de volgende vraag:

    ik heb een Ibanez CS-9 en een AD-9, beide hebben twee uitgangen. hoe ga ik deze beide pedalen stereo schakelen (op twee amps) aangezien beide pedalen maar 1 ingang hebben en twee uit? hoe ga ik het aansluiten als ik ook nog mijn distortion etc. pedalen wil aansluiten?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
    Ik heb de volgende vraag:

    ik heb een Ibanez CS-9 en een AD-9, beide hebben twee uitgangen. hoe ga ik deze beide pedalen stereo schakelen (op twee amps) aangezien beide pedalen maar 1 ingang hebben en twee uit? hoe ga ik het aansluiten als ik ook nog mijn distortion etc. pedalen wil aansluiten?
    Goede vraag inderdaad. Ben benieuwd of dat wel kan.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2003
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1.823

    Standaard

    Ik zou ze parallel aansluiten:

    Y-splitter:
    1. CS-9
    2. AD-9

    Vervolgens een klein stereomixertje aansluiten: links van CS-9 en AD-9 op mixertje links pannen, rechts van CS-9 en AD-9 rechts. Uitgangen stereo naar versterker. Zoiets?

  4. #4

    Standaard

    Zonder mixer:

    Je kunt ook een van de chorus outputs wel door de delay halen en de andere niet, waarbij je de delay mono out neemt.

    of je draait het om: een van de delay outputs (de dry m.i.) wel chorussen en de ander niet, en waarbij je id de chorus mono out neemt.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #5

    Standaard

    Pff, bedankt zover, ik ga het een en ander proberen. Als iemand nog meer suggesties heeft hoor ik dat graag

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top