Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 27
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.336

    Standaard Best overdrive pedaal ooit?

    Hallo hallo,

    check deze link:

    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...tails&id=83650

    Ik heb er jaren geleden ooit op één mogen spelen bij Juke-box in boekel. Mijn GOD wat zat daar een geweldig geluid in!!! Veel te duur, maar hij was echt veelzijdig en een romigere scheur heb ik nog nooit uit een pedaaltje gehoord. Ik vind m nu nog steeds te duur en ben zeer tevreden met mijn V-twin, maar ik dacht.... ik breng m ff onder de aandacht..... NEE, hij is niet van mij en ik ken de verkoper ook niet, maar ik ben wel weer ff aan het kwijlen....
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Berichten
    1.513

    Standaard

    Wat een enorme berg geld...

    Mooi pedaal om te clonen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vice President Fender Musical Instruments Corp.
    So, we bought Jackson, guitars that can say F*%K instead of darn-it.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Kijk, daarom haal ik de scheur uit mijn amp!

    Veel goedkoper, praktischer, en naar mijn mening mooier...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  4. #4

    Standaard

    +1

    soldano maakt niet voor niets een amp die SLO heet

    Harrald

  5. #5

    Standaard

    Tjah wist niet eens dat ze bestonden. Vind het idee van volwaardige preamp in een doosje ZEER aantrekkelijk. Heb zelf ook 's zo'n Mesa V-twin geprobeerd maar was toch niet wat ik hoopte dat 't was. Dwz gewoon je buizen pre-amp in je pedalenboard bouwen, een losse eindtrap op je cabinet, en geen gek gedoe meer met effects-loop en 4 kabels van een meter of 6 op het podium. Die Mesa V's werden dan ook geadverteerd als de "Recto-preamp in a pedal", maar naar mijn mening niet meer als een veredeld distortion pedaal met buizen. Zowel door een top als (helemaal)door een losse eindtrap. Als welke fabrikant dan ook een overtuigende pedal-board vriendelijke pre-amp bouwt, blokkeer ik de nacht voordat ze uitkomen met m'n luchtbedje de ingang van de dichtsbijzijnde muziekwinkel. Mogen ze nog 2x zo groot en duur zijn.

  6. #6
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Dacht dat het een topic over de Klon zou zijn

    Ik ken deze alleen van naam, nooit gehoord zelf.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.336

    Standaard

    Ik heb de V-twin naast de Soldano in een A/B test gehad. De soldano had iets meer dynamiek, iets meer boventonen en kon qua crunch iets beter worden ingesteld. Waar de V-twin een 8 scoorde, was de Soldano een 10! Maar... De V-twin was 2e hands, de SOldano nieuw dus ik heb toen gekozen voor de V-twin, omdat dat mij erruug veel geld scheelde. Ik heb op zich nog geen spijt van de keuze, maar een beetje verliefd op de soldano blijf ik wel.... Dat ding is trouwens mega-groot en in mijn optiek slecht in een pedal-board op te nemen in verband met z'n belachelijke afmetingen...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Dacht dat het een topic over de Klon zou zijn
    Haha, ik dacht precies hetzelfde

    Die is toch wel zon beetje wereldwijd benoemd tot beste overdrive ever
    -

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2001
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    1.581

    Standaard

    De Klon Centaur is inmiddels wel te klonen, circuleren al de nodige schema's rond.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Heineken-
    Tjah wist niet eens dat ze bestonden. Vind het idee van volwaardige preamp in een doosje ZEER aantrekkelijk. Heb zelf ook 's zo'n Mesa V-twin geprobeerd maar was toch niet wat ik hoopte dat 't was. Dwz gewoon je buizen pre-amp in je pedalenboard bouwen, een losse eindtrap op je cabinet, en geen gek gedoe meer met effects-loop en 4 kabels van een meter of 6 op het podium. Die Mesa V's werden dan ook geadverteerd als de "Recto-preamp in a pedal", maar naar mijn mening niet meer als een veredeld distortion pedaal met buizen. Zowel door een top als (helemaal)door een losse eindtrap. Als welke fabrikant dan ook een overtuigende pedal-board vriendelijke pre-amp bouwt, blokkeer ik de nacht voordat ze uitkomen met m'n luchtbedje de ingang van de dichtsbijzijnde muziekwinkel. Mogen ze nog 2x zo groot en duur zijn.

    Martijn,
    Probeer de Koch Pedaltone, je zult versteld staan van de direct ingeplugde kwaliteit, en met de effectloop die erop zit en het feit dat je 'm prima kunt boosten met verschillende pedalen, maakt het voor mij een prima optie om zelfs live mee te spelen, er zijn veel bands die niets anders gebruiken. je woont in de buurt, je kunt 'm altijd eens komen testen.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top