Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 43
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend
    Nog even oefenen en je heb de '!' en de '.' fifty-fifty. Je ging de goeie kant op door na de ene zin te stoppen met een punt, en de volgende pas weer met een uitroepteken. Helaas hield je dat niet de hele tijd vol. Blijf oefenen Liefhebber!
    Hahaha>!.?

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Eerst beeindigde je elke zin met een uitroepteken, nu is dat al minder aan het worden, wilde ik zeggen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    Mol, België
    Berichten
    2.066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefhebber
    Nouh,

    *veel gelul*

    PS. Je begrijpt hopelijk nu wel dat ik die waarschuwing voor malafide kopers een goed bedoelde maar overbodige mededeling vind, de intelligentie van de gemiddelde gitarist inschattend
    Dude, de bedoeling van dit topic is gewoon om potentiële kopers die op dit forum rondhangen te waarschuwen voor verdachte ads... 'De intelligentie van de gemiddelde gitarist' is ook zo'n lauw begrip dat op geen enkele manier betrekking kan hebben op het al dan niet overbodig zijn van dit topic. Het draait hier om je kennis over gitaren, niet je intelligentie.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Wickerman is een lul. Die ga ik niet feliciteren.

  4. #24

    Standaard

    Hahaha...>.!? of !.? of ......pffff....

  5. #25

    Standaard

    Hij heeft mij dus ook aangeschreven; ik was ter goeder trouw en heb alles ingevuld........ Maar toen de cheque kwam keek ik wel effe raar op en heb ik er snel een end aan gemaakt;

    Wel even de cheque laten controleren; staat geen geld achter. Malafide dus.
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Als je die eerste 2 mails van 'philip' leest, zie je duidelijk dat het een algemeen mailtje is die betrekking kan hebben op elke willekeurige aanbieding op ebay/marktplaats. Er wordt nergens in de mail specifiek naar de gitaar verwezen.

    Die mailtjes verstuurt ie dus massaal naar allerlei aanbieders
    -

  7. #27

    Thumbs up

    Ik kreeg net ook weer een mailtje uit het buitenland voor een gitaar die ik te koop heb staan, die gaat rechtstreeks de prullebak in natuurlijk.

    Verder kwam er nu ook meteen aan mail van marktplaats achteraan waarin nogmaals werd aangekaart dat ik mogelijk een mail uit het buitenland had gekregen en dat je daar erg terughoudend mee moet zijn. Das toch wel weer netjes van MP.
    te koop:
    - Marshall DSL50 uit 2000 izgs jj/svetlana tubes > 700

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2007
    Locatie
    Turnhout (België)
    Berichten
    188

    Standaard

    Ik heb zo al wel een stuk of 20 mails gekregen en het speelt inderdaad geen rol wat je verkoopt. Het is een standaardmail waar ze het hebben over "your item" of zoiets. Ik heb al veel fotomateriaal verkocht en iedere keer prijs. Als ik bijvoorbeeld eens een Nikon F5 te koop had sprak hij over "Your lens" en als ik eens een Nikonlens te koop had sprak hij over "your camera" en het eigenaardige is dat alle gegevens, van het artikel dat je verkoopt, in de advertentie staan en dit gewoonlijk MET foto. Die mannen brabbelen maar wat en weten absoluut niet waar ze het over hebben. Ze willen je alleen maar in de zak zetten. En waarschijnlijk lukt dat dan soms ook anders blijven ze dat toch niet volhouden.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2002
    Locatie
    Mestreech
    Berichten
    515

    Standaard

    Ik zet altijd standaard in mijn ad dat ik niet ik niet lever aan nigerianen en dat ze niet eens hoeven te proberen te mailen.

    Als je al zo'n mail krijgt in slecht engels en iemand koopt iets voor een client of weet ik veel en er is gedoe bij met cheques dan is het NOOIT goed!!!!!

    Gewoon niet doen, niet eens reageren.
    Gibson Les Paul Standard__G&L Asat Special__Squier Bass__Marshall__JCM800 2203__Marshallkast met 4x celestion 65Watt__Tech21 Trademark 60__Tech21 Boost RVB__Jim Dunlop Wah__OCD v1.4__EHX Nano Small Stone Phaser__BBE Freq Boost Treblebooster

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Oosthuizen
    Berichten
    1.813

    Standaard

    Ok, Dus die Nigerianen zijn echte ras oplichters. Zouden wij als slimme 'ollanders niet een truc kunnen bedenken dat ze wel geld storten, maar dat we niets leveren?
    Met nep advertenties uit hun hut lokken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top