Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Guitar canceller

  1. #1

    Standaard Guitar canceller

    Heey, ik ben opzoek naar software dat zo goed mogelijk de gitaarpartij uit liedjes kan filteren, alleen kan ik weinig vinden, iemand een idee?

  2. #2

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2006
    Locatie
    Wortel (ja dat bestaat echt)
    Berichten
    422

    Standaard me2

    Na lange zoektochten ook nog altijd niks deftigs tegengekomen

  4. #4

    Standaard

    hoe zou dat wel moeten werken ? Dan kan je beter naar backingtracks op zoek gaan.
    Laatst gewijzigd door pol; 10 oktober 2007 om 14:53

  5. #5

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    +10 , goede site!
    HERRIE.

  7. #7

    Standaard

    Als je een oude stereo hifi versterker hebt met daarop extra speakeraansluitingen voor een soort nep surroundsound kun je proberen je speakers aan te sluiten op alléén de satelietaansluitingen.

    Ik had zo'n ding in de 80'ies, en met deze manier van aansluiten viel bij de meeste rockplaten de zang bijna helemaal weg en bleven vooral gitaar en drums uit het oorspronkelijke stereobeeld over en stonden dan heerlijk keihard.

    Ik heb vele uren zo luisterend doorgebracht en was vaak verbaasd om te horen hoe het een en ander klonk.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top