Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 50 van 52 EersteEerste ... 404849505152 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 491 t/m 500 van 520
  1. #491
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    1.296

    Standaard

    Klopt het is inderdaad mijn studentenkamer Ik heb een extra verdiepingkje (vandaar het hoge perspectief van de foto) waar ik een slaapkamer van heb gemaakt, beneden is dus idd een mancave + studio ;-)

  2. #492
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Hoe is de WARM Audio compressor?
    Is mijn tweede reeds. Eerste had een slepende piepende input pot.
    Enorm goed voor het geld. Laat je geluid ademen, voegt bite toe. Zorgt er samen met mijn ssl alpha voor dat bas, gitaren, zang mooi netjes en naturel via de rme cubase binnenkomen. Makkelijker ook samen te mixen, klinkt allemaal samen bij elkaar veel cleaner, properder.

    MS

  3. #493

    Standaard

    Opnemen in oefenruimte: Zoom H1 portable recorder. Ding is écht een aanrader.
    Gebruik ik in de oefenruimte om drums op te nemen. Twee koptelefoons in Roland Cube 15X versterkertje, waarmee ik de drummer begeleid. Zodat je dus puur de drums opneemt, zonder gitaargeluid.

    Thuis zet ik gitaar en bass lijnen op de 'drumtrack' via Audacity (gratis software) en een Line 6 GX, waarmee je een (bas)gitaar aansluit de op computer.

    Cheap, en werkt erg goed.
    ------------------------------------------
    Schecter C-1 Blackjack, LTD Viper 400
    Soldano Avenger 100W EL34, Orange Jim Root Terror 15W
    Kool & Elfring XXL412 2xG12K100 2xV30, Harley Benton 112 V30

  4. #494

    Standaard

    Klinkt als een uitgedachte set-up. Slim! Heb een hoop goede dingen gehoord over die Zoom recorders - als ik weer eens drummer in mijn naaste omgeving heb, ga ik ook eens zoiets proberen.
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  5. #495

    Standaard

    Thnx! Ja werkt écht goed. Die Zoom H1 kun je blind kopen. Nog nooit zoveel waar voor mijn geld gehad. Hieronder een nummertje, zonder bass nog.
    Laatst gewijzigd door checkmatehardcore; 15 april 2014 om 21:02
    ------------------------------------------
    Schecter C-1 Blackjack, LTD Viper 400
    Soldano Avenger 100W EL34, Orange Jim Root Terror 15W
    Kool & Elfring XXL412 2xG12K100 2xV30, Harley Benton 112 V30

  6. #496

    Standaard

    ------------------------------------------
    Schecter C-1 Blackjack, LTD Viper 400
    Soldano Avenger 100W EL34, Orange Jim Root Terror 15W
    Kool & Elfring XXL412 2xG12K100 2xV30, Harley Benton 112 V30

  7. #497

    Standaard

    En nog 1

    ------------------------------------------
    Schecter C-1 Blackjack, LTD Viper 400
    Soldano Avenger 100W EL34, Orange Jim Root Terror 15W
    Kool & Elfring XXL412 2xG12K100 2xV30, Harley Benton 112 V30

  8. #498

    Standaard

    Ik ben ook geinteresseerd in EZ Drummer (of Superior Drummer). Zodat ik alles zelf kan doen; gitaar en bass inspelen, en drums fixen. Heeft iemand daar ervaring mee? Welke spullen heb ik daarvoor nodig (drumpad ofzo, een controller zegmaar)?
    ------------------------------------------
    Schecter C-1 Blackjack, LTD Viper 400
    Soldano Avenger 100W EL34, Orange Jim Root Terror 15W
    Kool & Elfring XXL412 2xG12K100 2xV30, Harley Benton 112 V30

  9. #499
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door checkmatehardcore Bekijk bericht
    Ik ben ook geinteresseerd in EZ Drummer (of Superior Drummer). Zodat ik alles zelf kan doen; gitaar en bass inspelen, en drums fixen. Heeft iemand daar ervaring mee? Welke spullen heb ik daarvoor nodig (drumpad ofzo, een controller zegmaar)?
    Als je de laatste logic gebruikt zit er een perfecte drummer in. Die houdt zelf rekening met hoe hard en snel je speelt. Maar dan moet je wel een apple mac hebben.

  10. #500

    Standaard

    Niet dat ik ze zelf heb (ik gebruik de drumsounds die in Logic 9 zijn ingebakken), maar voor een drumpartij heb je niet per se een externe controller nodig. Inspelen via een klavier of muizen en klikken werkt ook. De beleving is wel anders. Ik ben vaak lang bezig met het samenklikken van een drumpartij, en dan nog klinkt die niet echt overtuigend.

    Een goede drummer laat een track echt meer leven - zoals ik het doe is het behelpen maar voor een demo vind ik dat wel best.
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top